Ролик довів, що Liquid Death краще, ніж піт зі спини товстуна
27 Лип 2023, 17:34

Ролик довів, що Liquid Death краще, ніж піт зі спини товстуна

Бренд консервованої води Liquid Death, який здійняв хвилю завдяки своїм вірусним маркетинговим трюкам, повертається з новою рекламою із каскадером та актором Заком Голмсом у головній ролі.

Новина за темою
Liquid Death випустив музичний альбом, створений з хейтерських коментарів

Глядачі можуть здогадатися про концепцію ролика, виходячи з його промовистої назви «Better Than Back Sweat? Official Taste Test». Після нещодавнього досвіду створення реклами, заснованої на негативних відгуках, Liquid Death знайшли натхнення для цього ролика в одному з твітів: «Я краще злижу піт зі спини товстуна, ніж питиму Liquid Death». Тож бренд звернувся до Зака Голмсома, відомого за серіалом «Диваки», щоб порівняти його піт з водою та чаєм з льодом Liquid Death.

Результати дегустації виявилися приблизно такими, як і слід було очікувати. Наприкінці реклами голос заявив: «Це офіційно, 10 з 10 реальних людей віддають перевагу смаку Liquid Death, а не злизуванню поту зі спини товстуна».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розробкою та реалізацією ролика займалася команда власних креативників бренду. Говорячи про мотивацію кампанії, Енді Пірсон, віце-президент бренду з креативу, розповів: «Інтернет переповнений напіванонімними коментарями від людей, які просто хочуть залишити свій коментар. Але важко дізнатися, чи погоджуються з ними інші люди. Як третій за кількістю підписників бренд напоїв в Instagram та TikTok у світі, ми завжди дуже уважно прислухаємося до думки інших. Тож доки люди продовжуватимуть залишати нам щирі відгуки про нашу продукцію, ми будемо змушені продовжувати проводити більше маркетингових досліджень».

Цей ролик є третьою частиною серії смакових тестів бренду. Минулого року Liquid Death запустив «The Liquid Death Blind Taze Test», щоб відзначити випуск своїх нових смаків, порівнюючи свої напої з найдорожчими рідинами на землі, включаючи ікру білуги, іспанське чорнило для кальмарів та іншим.

У продовження першої частини бренд випустив «The Liquid Death Blind Taze Test», у якому самопроголошені ненависники Liquid Death наосліп оцінювали бренди пакетованої води. Той, хто визнає Liquid Death найгіршою, отримає 1000 доларів; будь-який інший вибір призведе до удару електрошокером.

Новий ролик рекламує нові низькокалорійні чаї з льодом Liquid Death, які були випущені на ринок у березні.

Розкажіть друзям про новину