Бренд консервованої води Liquid Death, який здійняв хвилю завдяки своїм вірусним маркетинговим трюкам, повертається з новою рекламою із каскадером та актором Заком Голмсом у головній ролі.
Глядачі можуть здогадатися про концепцію ролика, виходячи з його промовистої назви «Better Than Back Sweat? Official Taste Test». Після нещодавнього досвіду створення реклами, заснованої на негативних відгуках, Liquid Death знайшли натхнення для цього ролика в одному з твітів: «Я краще злижу піт зі спини товстуна, ніж питиму Liquid Death». Тож бренд звернувся до Зака Голмсома, відомого за серіалом «Диваки», щоб порівняти його піт з водою та чаєм з льодом Liquid Death.
Результати дегустації виявилися приблизно такими, як і слід було очікувати. Наприкінці реклами голос заявив: «Це офіційно, 10 з 10 реальних людей віддають перевагу смаку Liquid Death, а не злизуванню поту зі спини товстуна».
Розробкою та реалізацією ролика займалася команда власних креативників бренду. Говорячи про мотивацію кампанії, Енді Пірсон, віце-президент бренду з креативу, розповів: «Інтернет переповнений напіванонімними коментарями від людей, які просто хочуть залишити свій коментар. Але важко дізнатися, чи погоджуються з ними інші люди. Як третій за кількістю підписників бренд напоїв в Instagram та TikTok у світі, ми завжди дуже уважно прислухаємося до думки інших. Тож доки люди продовжуватимуть залишати нам щирі відгуки про нашу продукцію, ми будемо змушені продовжувати проводити більше маркетингових досліджень».
Цей ролик є третьою частиною серії смакових тестів бренду. Минулого року Liquid Death запустив «The Liquid Death Blind Taze Test», щоб відзначити випуск своїх нових смаків, порівнюючи свої напої з найдорожчими рідинами на землі, включаючи ікру білуги, іспанське чорнило для кальмарів та іншим.
У продовження першої частини бренд випустив «The Liquid Death Blind Taze Test», у якому самопроголошені ненависники Liquid Death наосліп оцінювали бренди пакетованої води. Той, хто визнає Liquid Death найгіршою, отримає 1000 доларів; будь-який інший вибір призведе до удару електрошокером.
Новий ролик рекламує нові низькокалорійні чаї з льодом Liquid Death, які були випущені на ринок у березні.