Ролик Audi розповів історію кохання з першого світла
23 Сер 2024, 10:16

Ролик Audi розповів історію кохання з першого світла

Audi проливає нове світло на філософію свого бренду «просування через технології» за допомогою «Audi Design Love Stories» — контент-кампанії на підтримку запуску SQ6 e-tron, найновішого представника лінійки повністю електричних спортивних автомобілів.

«Love At First Light» є першим роликом в серії з трьох «Audi Design Love Stories», створених спільно з агенцією BBH London, які висвітлюють емоційні елементи дизайну електромобілів — світло, звук і зображення — і способи, якими технічні інновації Audi допомагають водіям закохатися в новий автомобіль.

Головний ролик розповідає історію кохання метелика та інтерактивних динамічних фар SQ6 e-tron. Два інших продовжують тематику природи та технологій, показуючи SQ6, повного рибок, які плавають навколо в заспокійливому сяйві навколишнього освітлення автомобіля, і сову, яка захоплена вбудованими динаміками в підголівнику.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину