Audi проливає нове світло на філософію свого бренду «просування через технології» за допомогою «Audi Design Love Stories» — контент-кампанії на підтримку запуску SQ6 e-tron, найновішого представника лінійки повністю електричних спортивних автомобілів.
«Love At First Light» є першим роликом в серії з трьох «Audi Design Love Stories», створених спільно з агенцією BBH London, які висвітлюють емоційні елементи дизайну електромобілів — світло, звук і зображення — і способи, якими технічні інновації Audi допомагають водіям закохатися в новий автомобіль.
Головний ролик розповідає історію кохання метелика та інтерактивних динамічних фар SQ6 e-tron. Два інших продовжують тематику природи та технологій, показуючи SQ6, повного рибок, які плавають навколо в заспокійливому сяйві навколишнього освітлення автомобіля, і сову, яка захоплена вбудованими динаміками в підголівнику.