Ролик Audi розповів історію кохання з першого світла
23 Сер 2024, 10:16

Ролик Audi розповів історію кохання з першого світла

Audi проливає нове світло на філософію свого бренду «просування через технології» за допомогою «Audi Design Love Stories» — контент-кампанії на підтримку запуску SQ6 e-tron, найновішого представника лінійки повністю електричних спортивних автомобілів.

«Love At First Light» є першим роликом в серії з трьох «Audi Design Love Stories», створених спільно з агенцією BBH London, які висвітлюють емоційні елементи дизайну електромобілів — світло, звук і зображення — і способи, якими технічні інновації Audi допомагають водіям закохатися в новий автомобіль.

Головний ролик розповідає історію кохання метелика та інтерактивних динамічних фар SQ6 e-tron. Два інших продовжують тематику природи та технологій, показуючи SQ6, повного рибок, які плавають навколо в заспокійливому сяйві навколишнього освітлення автомобіля, і сову, яка захоплена вбудованими динаміками в підголівнику.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину