Улюблений серед покоління Z та міленіалів, Pinterest — це платформа для пошуку натхнення, порад щодо домашнього декору, рецептів, а тепер ще й повний набір продуктів для рекламодавців.
У серії відеороликів платформа продемонструвала повний спектр продуктів для рекламодавців, які сподіваються перетворити користувачів на клієнтів.
«The P is for Performance» — чотири міні-фільми за участю жіночого дуету, які демонструють, як Pinterest може сприяти збільшенню продажів та підвищенню впізнаваності бренду.
«Натхненні естетикою культових бойовиків, ми хотіли розповісти історію нашої перформанс-реклами так, як це може зробити лише Pinterest — у вишуканому стилі та з елементами несподіванки, — сказала Ксанта Веллс, глобальна креативна віце-президентка Pinterest. — Ми застосували кінематографічний підхід і залучили виняткові таланти з кіноіндустрії, щоб створити гостросюжетну історію, яка руйнує традиції B2B-маркетингу».
У міні-фільмах, створених командою Pinterest House of Creative, героїні проходять через автомобільні погоні та небезпечні поїздки потягом, а також обговорюють стратегії Pinterest для рекламодавців.
Платформа повідомила про збільшення конверсій на 28% та збільшення трафіку для рекламодавців на 96%. Кампанія зосереджена на таких ефективних продуктах, як мобільні глибокі посилання, прямі посилання, власні API-конверсії та оголошення про покупки. Остання допомагає брендам взаємодіяти з користувачами ще під час їхнього перебування на платформі.
Міні-фільми були зняті режисером Тімом Годсолом і наслідують стиль і вигляд техніки зворотної проекції режисера Альфреда Гічкока.
Ролики також віддають данину поваги іншим класичним бойовикам. Героїні Pinterest їдуть на даху поїзда, а-ля «Індіана Джонс і останній хрестовий похід». «Добре, що Pinterest дає маркетологам ще один вибір зі своїми новими перформанс-продуктами», — каже одна з героїнь глядачам з даху поїзда.
Ролик «Car Chase» перегукується з фільмом про Джеймса Бонда «Тільки для ваших очей». А сцена погоні на снігоходах нагадує дію у фільмі Брюса Вілліса «Міцний горішок 2».
Кампанія проводиться після того, як Pinterest опублікував свої прибутки за четвертий квартал. За даними компанії, дохід від рекламодавців, які використовують принаймні три інструменти підвищення ефективності Pinterest, збільшився з 2% до 23% у 2023 році.