01 Сер 2022, 13:35

Ролик наголошує на проблемі збільшення покинутих тварин після пандемії

Влітку кількість покинутих собак збільшується, що спонукало португальську організацію Animalife провести кампанію, присвячену цій проблемі, а також страху та смутку, які викликають такі дії у тварин.

За даними організації, влітку в країні щодня залишають 120 собак, оскільки власники їдуть у відпустку і не можуть знайти людей, які б їх доглядали.

В рамках кампанії, створеної разом з рекламним агентством Havas Lisbona, було представлено ролик «The Walk», що передає почуття собаки, залишеного власниками наодинці у невідомому місці.

«Ідея з’явилася, тому що ми поставили себе на місце собак», – пояснив Пауло Пінто, виконавчий креативний директор агентства. «Як би ви себе почували, якби вас покинула кохана людина?»

Кампанія, випущена 26 липня, просувається через YouTube-канал організації Animalife та платформи соціальних мереж. Інфлюенсери, багато любителів собак і тварин, також підтримують її через свої облікові записи в Instagram.

Проблема відмови від домашніх тварин загострилася після пандемії, оскільки люди заводили тварин під час ізоляції, проте більше дбати про них не хочуть. Очікується, що фінансова криза також призведе до відмови від тварин, оскільки власники щосили намагаються дозволити собі їх утримувати.

Згідно з звітом iheartdogs.com, центри з догляду за тваринами Нью-Йорка показали, що кількість відмов від тварин в їх притулках зросла на 25% у першій половині 2022 року.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео