Ролик McDonald’s показав життя сім’ї, якій допомагає Фундація Рональда МакДональда
08 Тра 2023, 14:45

Ролик McDonald’s показав життя сім’ї, якій допомагає Фундація Рональда МакДональда

McDonald’s Hong Kong разом з агентським партнером, DDB Group Hong Kong, розпочали кампанію з підвищення обізнаності та заохочення підтримки Фундації Дім Рональда МакДональда Hong Kong.

Хоча жителі Гонконгу знають про Фундацію, вони мало розуміють, чим займається ця благодійна організація і що це означає для сімей, яким вона допомагає. Надаючи житло поруч з лікарнею сім’ям важкохворих дітей, благодійна організація дає можливість близьким залишатися разом у найбільш важливий для них час.

Кампанія розпочалася з короткометражного фільму, який дає змогу зазирнути у світ сім’ї Фундації, поділившись реальною історією з життя. Емоційний фільм розповідає про досвід хлопчика зі своєю сім’єю та важкохворою сестрою, про їхні руйнівні виклики і, зрештою, про величезну цінність можливості розділити багато маленьких моментів разом як сім’я.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Після запуску фільму McDonald’s у Гонконзі оголосив, що пожертвує 1 долар на благодійність з кожної покупки Біг-Мака та Курячого Біг-Мака протягом періоду проведення кампанії. Телеканал TVC, який просуває ініціативу «Big Mac, Big Heart», показує спеціальний реліз пісні RMHC «Wingless Angels» у виконанні нового посла RMHC і суперзірки Гонконгу Кеунг То, і запрошує гонконгців висловити свою підтримку, просто купивши бургер. Люди можуть також підтримати благодійність особистими донатами, які можна зробити через додаток.

Ренді Лай, генеральний директор McDonald’s у Гонконзі, прокоментував: «Фундація Дім Рональда МакДональда дуже близька нашим серцям, і ми сподіваємося, що ця цілісна кампанія зможе підвищити обізнаність про сімейну опіку. Завдяки широкій підтримці громадськості, відкриття другого будинку фундації у місті пізніше цього року зможе принести радість і надію набагато більшій кількості сімей, які цього потребують».

Андреас Крассер, генеральний директор DDB Group Hong Kong, додав: «Як агентство, ми надзвичайно пишаємося тим, що співпрацюємо з клієнтом, який використовує свій масштаб для добра. Ми сподіваємося, що кампанія знайде відгук у великих серцях мешканців Гонконгу».

Кампанія триватиме протягом цього місяця і, окрім музичного відео та телевізійного ролика, включатиме друковану продукцію, матеріали для магазинів та комунікацію в соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину