Український бренд створив благодійну капсулу-пам’ять про найскладніший рік в житті кожного
24 Лют 2023, 12:55

Український бренд створив благодійну капсулу-пам’ять про найскладніший рік в житті кожного

Український бренд Rikky Hype об‘єднався з мисткинею Марією Шапрановою, щоб створити спеціальну капсулу-пам’ять — до благодійної лінійки увійшли 6 різних футболок з роботами Марії, які створювались протягом року війни. Кошти, виручені з продажу, будуть направлені на відбудову казарми, яку було вщент зруйновано внаслідок російської ракетної атаки. 

Кошти, виручені з продажу, будуть направлені на відбудову казарми, яку було вщент зруйновано внаслідок російської ракетної атаки. 

Проєкт націлений на рефлексію і створення речі, яка згодом залишиться асоціацією про найскладніший рік в житті кожного, і при цьому має благородну місію по відновленню одного з центрів для наших військових. 

Капсула включає 6 різних футболок з картинами: «Шлях додому», «В укриття»,  «Час воювати. Час кохати», «Українки»,  «Возз’єднання», «365». Це роботи із серії «Шлях» — рефлексії пережитого у 2022 році художницею Марією Шапрановою, а останні дві футболки з колажами «365» та «Возз’єднання» створені спеціально до колаборації. Загалом капсула — це  історія про шлях від зими 2022 до думок про майбутнє та планування нового, вільного життя. Кожна картина відображає емоційно глибокі події, через які проходив кожен українець впродовж цього року: перші хвилини війни, повітряні тривоги, від’їзди з рідних домівок, кохання на відстані, відвага жінок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Футболки унісекс представлені у різних розмірах і вже доступні для покупки. Відсоток з продажу лінійки буде відправлено для продовження відбудови казарми, реконструкцією якої вже декілька місяців займається бренд. 

У жовтні до нас звернулась одна з бригад, якій ми допомагаємо з доволі незвичним проханням — відновленням їх казарми, яку було розбомблено. Ми вирішили поділитись цією надихаючою історією до роковин жорстокої війни, щоб дати ще один добрий знак всім. Ці люди впевнені в перемозі, і крім неймовірного щоденного подвигу, що відбувається просто зараз, вони вже думають про майбутнє. Про відбудову і відновлення. Це той шлях, про який всі ми мріємо і до якого готові, але починати треба вже зараз.
засновники Rikky Hype

Бренд виділив на відбудову вже близько двох мільйонів гривень, але реконструкція ще продовжується.

Розкажіть друзям про новину