Бразильський бренд засобів для прибирання Ypê запросив Річ із «Сімейки Аддамс» прибрати найбрудніший будинок у світі, щоб підкреслити високу якість та ефективність продукції.
Річ, втомлений від перебування в місці з жахливим брудом, який важко виводиться, замовив коробку з повною лінійкою засобів Ypê і прибрав увесь бруд, який накопичився у будинку.
«Нами рухає невгамовне прагнення до інновацій та креативу в усьому, що ми робимо. Саме тому ми прагнемо здивувати аудиторію цією унікальною особливістю для підтримки наших рекламних зусиль: персонаж Річ проти страшного бруду», — сказав Сезар Ніколау, директор з маркетингу Ypê.
Продакшн-компанія Hungry Man залучила команду з понад 200 професіоналів до зйомок у реальному будинку, де три актори по черзі грали роль Речі під керівництвом тренера з акторської майстерності, створеного спеціально для цього персонажа.
«Представляти в рекламі такого улюбленого та відомого персонажа, який має стільки шанувальників, — це велика відповідальність. Водночас це дозволяє нам, як оповідачам, відійти від звичного наративу рекламних фільмів. Ми повинні були бути точними і скрупульозними, щоб побудувати цей всесвіт на всіх етапах процесу», — розповідає Джей Сі Феєр, режисер фільму.
Розробкою кампанії займалось агентство DPZ.
Щоб створити ажіотаж у соціальних мережах перед запуском кампанії, Річ з’явився в будинку з привидами та супермаркеті, де камера спостереження зафіксувала візок з продукцією бренду, що проїжджав без покупця. При цьому з полиць таємничим чином падали предмети.