Річ із «Сімейки Аддамс» прибрав найбрудніший будинок у світі в ролику
18 Жов 2023, 11:38

Річ із «Сімейки Аддамс» прибрав найбрудніший будинок у світі в ролику

Бразильський бренд засобів для прибирання Ypê запросив Річ із «Сімейки Аддамс» прибрати найбрудніший будинок у світі, щоб підкреслити високу якість та ефективність продукції.

Річ, втомлений від перебування в місці з жахливим брудом, який важко виводиться, замовив коробку з повною лінійкою засобів Ypê і прибрав увесь бруд, який накопичився у будинку.

«Нами рухає невгамовне прагнення до інновацій та креативу в усьому, що ми робимо. Саме тому ми прагнемо здивувати аудиторію цією унікальною особливістю для підтримки наших рекламних зусиль: персонаж Річ проти страшного бруду», — сказав Сезар Ніколау, директор з маркетингу Ypê.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Продакшн-компанія Hungry Man залучила команду з понад 200 професіоналів до зйомок у реальному будинку, де три актори по черзі грали роль Речі під керівництвом тренера з акторської майстерності, створеного спеціально для цього персонажа.

«Представляти в рекламі такого улюбленого та відомого персонажа, який має стільки шанувальників, — це велика відповідальність. Водночас це дозволяє нам, як оповідачам, відійти від звичного наративу рекламних фільмів. Ми повинні були бути точними і скрупульозними, щоб побудувати цей всесвіт на всіх етапах процесу», — розповідає Джей Сі Феєр, режисер фільму.

Розробкою кампанії займалось агентство DPZ.

Щоб створити ажіотаж у соціальних мережах перед запуском кампанії, Річ з’явився в будинку з привидами та супермаркеті, де камера спостереження зафіксувала візок з продукцією бренду, що проїжджав без покупця. При цьому з полиць таємничим чином падали предмети.

Розкажіть друзям про новину