Бронза, PIARITY, «Дюна». Ретроспектива тижня з Романом Загорняком
01 Бер 2024, 13:14
PR

Бронза, PIARITY, «Дюна». Ретроспектива тижня з Романом Загорняком

Як минув робочий тиждень та які плани на вихідні, розповідає Роман Загорняк, директор комунікаційної агенції AVERINA.

Як минув тиждень?

Почався тиждень просто чудово. Баскетбольна команда нашої агенції AVERINA стала бронзовим призером в Аматорській лізі Києва. Це наша перша значна перемога, хоча команді лише півроку, тож раділи всі. На честь цього вже в суботу зібрались із хлопцями відсвяткувати подію в другому “Hidden”.

Але це я вже далеко заскочив. Тиждень був дуже насичений, тому маю, що розповісти. У середу відвідав захід про дизайн інтерʼєру від дизайнерки текстилю і інтерʼєру Ірини Білоус. Поспілкувався з чудовими людьми та насолодився атмосферою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Приємно бути ініціатором такого потрібного сфері руху. 

Четвер став не менш насиченим, адже саме 29 лютого відбулась перша подія спільноти комунікаційників — PIARITY. На івент завітали 125 людей зі сфери піару та комунікацій. До речі, всі місця були заброньовані за перших 20 годин після анонсу, тож людей було багатенько. Цього вечора я отримав неймовірне задоволення, адже зустрів усіх тих, кого дуже давно не бачив, і познайомився наживо, з ким давно спілкувався лише в онлайні. Людям потрібні люди! Саме тому цього року спільнотою плануємо провести ще 10 топових подій кожного місяця. Приємно бути ініціатором такого потрібного сфері руху. 

Цього тижня зустрівся з подругою, з якою не бачився вже рік. Ця зустріч була неймовірно теплою, тож запамʼятається надовго. Привітала мене з травневим Днем народженням у лютому. Правда ж, цікаво? 

Насправді, як і завжди, зустрічей було багато, однак більшість все ж по улюбленим брендам, якими опікується наша агенція, а розкривати ці секретики не хочеться. Побачите згодом у житті й на сторінках брендів.

Відкриття тижня

Не вистачає місць на офлайн-заходи.

Однозначно, кількість піарників у Києві. Бо не вистачає місць на офлайн-заходи. Сфера нарешті зростає з усіх кутів. Те, що треба.  

Що дістало за тиждень?

Згадки про телеграм в телеграмі, що треба його заборонити, і потім 27 робочів чатів там же: «Ромчику, ти де?».

Музика тижня

Саундтреки з фільму «Викрасти за 60 секунд», зокрема пісня “Low Rider”. Під неї навіть SMM-ниця агенції зробила відео про нашу команду й взаємодію перед запуском нових брендів.

Що почитати?

На початку року якось дуже зайшла книжка Аманди Коулман «Стратегії кризових комунікацій». Даруємо її впродовж року всім діючим клієнтам, навіть тим, у кого кризи у публічному просторі — максимально рідке явище, бо настрої публіки часто зараз показують зворотньє, а в Україні так кожні 72 години новий скандал. Інколи є, за що, а інколи — просто, щоб поговорити (от для другого більш важливо прочитати цю книжку).

Що подивитися?

Цього тижня однозначно передивитися першу «Дюну» вдома під комфортною й запашно свічкою, а на другий однозначно піти в улюблену «Планету Кіно» під найсмачніший попкорн у Києві й порівняти рсню та харконненів (у них реально багато загарбницьких спільних рис).

Ваш топ-3 застосунків на телефоні

Наразі це Uklon, monobank та Slack. 

Плани на вихідні. Поради, куди піти

На вихідних перший весняний уікенд, тому порада — прочистити велосипеди, ролики та йти на свіже повітря. Треба дихати на повні груди сьогодні, бо маємо таку змогу завдяки ЗСУ. Мої тропи натхнення — це Труханів острів та Поділ. До зустрічі там. 

Розкажіть друзям про новину