Кампанія «Inspired Choice», створена агентством St Luke’s та командою режисерів THIRTYTWO, британської компанії Ocado, яка займається доставкою товарів на дім, знаменує собою запуск нової бренд-платформи для бренду і прагне донести свою основну пропозицію — запропонувати покупцям більше вибору.
У новому ролику показано, як такі моменти, як вистава в дитячому садку, заняття з малювання з натури та жахливе побачення надихали на наповнення своїх кошиків в онлайн-покупках.
У рамках кампанії «Inspired Choise» Ocado запитала понад 2 000 людей про найдивніше місце, де вони змінювали онлайн-замовлення, і повідомляє, що серед відповідей були такі: на похоронах, у приймальні лікаря, на уроці математики, під час пологів по дорозі до лікарні, сидячи на газонокосарці, у ванні, у рибному магазині, на горі, у церкві і навіть у туалеті.
Ел Янг, головний креативний директор агенції St Luke’s, сказав: «Покупки в Ocado означають, що ви поступово наповнюєте свій кошик, коли приходить натхнення. Творчий поворот полягає в тому, що іноді шопінг перетворюється на таємну операцію. Режисерська команда Thirtytwo зробила саме той кумедний, нюансований фільм, на який ми всі сподівалися».