Реклама відтворила романтичну сцену з мультфільму «Леді та Блудько»
22 Бер 2023, 14:41

Реклама відтворила романтичну сцену з мультфільму «Леді та Блудько»

Barilla al Bronzo взяла класичну історію Disney та представила дуже романтизований погляд на національну страву Італії.

Бренд осучаснив історію мульфільма «Леді та Блудько», щоб відтворити знамениту сцену поїдання спагетті парою.

Приурочений до 100-річчя студії Disney, ролик є даниною поваги і включає появу в якості гостей двох шеф-кухарів, відзначених зірками Мішлен, які готують ідеальну страву з пасти для закоханої пари.

Бренд провів опитування, яке показало, що сім’я, друзі та їжа важливіша, ніж будь-коли, у нинішньому глобальному кліматі, оскільки 55% опитаних людей хотіли б проводити більше часу з сім’єю та друзями цього року, а 29% хотіли б хотіли б випробувати більше якісних моментів із близькими. Це опитування також показує, що 49% опитаних європейських ринків заявили, що вони відчули б більше щастя та єднання, якби могли проводити більше часу із сім’єю чи друзями.

«Зараз як ніколи важливо зробити все можливе, щоб надати людям те, що вони хочуть, щоб полегшити їхній вибір способу життя. Наше дослідження показало, що якість є спільною темою для всіх нас у 2023 році. Асортимент Al Bronzo покликаний підвищити якість життя, дозволяючи споживачам знайти ту ж іскру для пригод, що й та, що відображена в нашому переосмисленні «Леді та Блудько». Як бренд продуктів харчування ми хочемо, щоб енергія, що подається в тарілках з нашою пастою, допомагала покращити враження від їжі та створювати незабутні страви для всіх», — Іларія Лодігіані, віце-президентка з глобального маркетингу Barilla.

«Кампанія Barilla Al Bronzo надає пасті нову дивовижну інтенсивність, тому відтворення сцени спагетті з класичного діснеївського фільму «Леді та Блудько» є ідеальним відображенням незабутнього моменту в житті через їжу. Для Barilla і Le Pub дуже важливо подарувати глибокі враження при приготуванні пасти, так як це приносить більше радісних моментів у житті, коли ви ділитеся ними з близькими. Перетворюючи моменти з макаронами на яскраві враження, Barilla і Le Pub прагнуть подарувати по-справжньому якісні моменти життя». — Бруно Бертеллі, глобальний генеральний директор Le Pub, глобальний комерційний директор Publicis Worldwide та комерційний директор Publicis Groupe Italy.

Розкажіть друзям про новину