Всі часто думають про океан. Перша кампанія креативної компанії Lucky Generals для бренду тунця Princes теж. Але вона представила океан у такий спосіб, який його не звикли сприймати. Ода океану нагадала про його велич, його безмежну силу та величну красу… пов’язуючи все це з тунцем Princes, який походить з океану.
Кампанія «Fish for greatness» нагадала своїй аудиторії, що тунець Princes — це поживно та натурально. Повна кампанія охоплює зовнішню та соціальну рекламу, а також короткий ролик.
Зовнішня реклама, яка також включатиме DOOH, витримана в тому ж творчому стилі, що й телевізійний ролик. Використовуючи великий жирний шрифт, вони проголошують тунець Princes «натуральним, як море» або «з найглибших океанів», але потім дрібнішим шрифтом, що його також «іноді їдять з консервної банки» або кладуть «на картоплю».
Джеремі Гібсон, директор з маркетингу Princes Group, заявив: «У Princes ми завжди ловимо рибу заради величі. Наша місія — розповісти любителям тунця, наскільки натуральним та екологічно чистим є тунець Princes Tuna. Нова платформа та кампанія втілюють саме це. Lucky Generals залучили до роботи Тіма Кі та Джеффа Лоу, що додало кампанії легкості, сучасності та гумору, які працюють бездоганно».
Денні Хант, креативний директор Lucky Generals, додав: «Fish for greatness» — це велика ідея, яка дозволяє нам розповісти про всі дивовижні якості тунця Princes Tuna, не забуваючи при цьому, що це таке. Риба в банці, яка добре смакує в баночках і не тільки».