Креативники зробили ребрендинг для драйвера розвитку стартап-екосистеми в Україні
15 Лют 2024, 14:15

Креативники зробили ребрендинг для драйвера розвитку стартап-екосистеми в Україні

Перед командою Українського фонду стартапів постало завдання оновити айдентику: не просто змінити образ, але й показати наскільки стрімко вона розвивається та адаптується до останніх інновацій. З таким запитом УФС звернулись до idealers.

Що було зроблено в рамках ребрендингу:
  • Диджиталізація логотипа

Перший етап ребрендингу включав розробку логотипа, який відображає сучасність та гнучкість фонду. Відмовившись від старого символу — вимикача, idealers створили зображення цифрового “перемикача”, що символізує готовність фонду до швидких змін та адаптації до сучасних умов.

  • Зміна кольорів та шрифтів

У процесі дизайну підібрали колірну палітру та шрифти, що відображають динаміку та інноваційний дух Українського фонду стартапів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Під час розробки вебсайту ця колірна схема була адаптована і розширена, додавши два акцентних кольори, які допомогли збагатити візуальний образ бренду.

  • Розробка нового мерчу

Завершальний етап полягав у розробці унікальної брендованої продукції. Кожен елемент мерчу створений так, щоб підкреслити новаторський дух фонду та його роль у підтримці стартап-екосистеми України.

Ребрендинг айдентики Українського фонду стартапів — це про внутрішню трансформацію, готовності до нових викликів та нестримного прагнення до інновацій не лише фонду, але й української сфери стартапів в цілому.

Розкажіть друзям про новину