15 Лют 2024, 14:15

Креативники зробили ребрендинг для драйвера розвитку стартап-екосистеми в Україні

Перед командою Українського фонду стартапів постало завдання оновити айдентику: не просто змінити образ, але й показати наскільки стрімко вона розвивається та адаптується до останніх інновацій. З таким запитом УФС звернулись до idealers.

Що було зроблено в рамках ребрендингу:
  • Диджиталізація логотипа

Перший етап ребрендингу включав розробку логотипа, який відображає сучасність та гнучкість фонду. Відмовившись від старого символу — вимикача, idealers створили зображення цифрового “перемикача”, що символізує готовність фонду до швидких змін та адаптації до сучасних умов.

  • Зміна кольорів та шрифтів

У процесі дизайну підібрали колірну палітру та шрифти, що відображають динаміку та інноваційний дух Українського фонду стартапів.

Під час розробки вебсайту ця колірна схема була адаптована і розширена, додавши два акцентних кольори, які допомогли збагатити візуальний образ бренду.

  • Розробка нового мерчу

Завершальний етап полягав у розробці унікальної брендованої продукції. Кожен елемент мерчу створений так, щоб підкреслити новаторський дух фонду та його роль у підтримці стартап-екосистеми України.

Ребрендинг айдентики Українського фонду стартапів — це про внутрішню трансформацію, готовності до нових викликів та нестримного прагнення до інновацій не лише фонду, але й української сфери стартапів в цілому.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео