Люксовий бренд годинників Tag Heuer залучив Раяна Гослінга до своєї останньої рекламної кампанії, присвяченої 60-річчю годинника Carrera. П’ятихвилинний фільм у стилі голлівудського блокбастера, наповнений божевільними трюками, гоночними автомобілями, адреналіном та гумором.
«Tag Heuer Carrera – одна з найбільш знакових колекцій не тільки для Tag Heuer, але і для всього годинникового світу», – сказав Джордж Сіз, директор з маркетингу Tag Heuer.
«Він був розроблений самим Джеком Хоером в 1963 році і натхненний Carrera Panamericana, дуже небезпечними дорожніми перегонами в Мексиці. Деякі з найвидатніших гонщиків в історії носили цей годинник. Тому ми хотіли відзначити його 60-річчя чимось справді особливим».
Це робота відомого австралійського режисера Неша Еджертона, а продюсером виступив Девід Лейч, який є творцем фільмів «Джон Вік» та «Дедпул 2».
«Раян привніс у фільм тонни енергії та гумору. Мені було дуже весело знімати його сцени з Девідом і Ванессою, спостерігаючи, як вони імпровізують веселі діалоги. Знімати щось подібне для бренду високого класу – це справді щось особливе». – сказав режисер.
Агентство DDB Paris, яке працювало над рекламою, додало: «Ми вирішили обрати зовсім іншу інтонацію для цієї реклами, тому що Tag Heuer завжди був новаторським брендом, який наважувався робити речі по-іншому. Ми хотіли віддати данину цьому духу, створивши таку ж сміливу комунікацію, як і Carrera, що виходить за рамки реклами та традиційних годинникових тропів».
Кампанія триватиме до кінця року через зовнішню рекламу, друковану продукцію та контент у соціальних мережах, включаючи закулісні відео, ляпи та меми.