19 Лип 2024, 12:37

Райдшеринг-застосунок закликав туристів користуватись Uber під час Олімпіади у Парижі

Цього літа мільйони туристів з усього світу приїжджають до столиці Франції на історичну подію. Питання мобільності в Парижі є критично важливим, і навіть найменша подорож може перетворитися на кошмар: громадський транспорт у безладі через затримки в будівництві, метро повністю переповнене, автобуси запізнюються, велосипеди та скутери самообслуговування переповнені, велодоріжки та цілі міські зони закриті для руху автотранспорту… Літо 2024 року стане часом тривоги для парижан та мешканців Великого Парижа.

Райдшеринг-застосунок Heetch скористався цією можливістю, щоб показати парижанам, що бренд зробить все, абсолютно все, щоб полегшити їхнє життя. Рішення? Запросити мільйони туристів, присутніх у столиці, користуватися Uber, розмістивши рекламу конкурента всюди в Парижі.

Щоб забезпечити максимальну видимість і охопити якомога більше туристів, застосунок для спільного використання поїздок і його агентство BETC Paris запустили інтегровану кампанію, перекладену на 12 мов, з повідомленням, яке не могло бути більш чітким: «Дорогі туристи, цього літа для всіх ваших подорожей Парижем обирайте Uber!».

Бренд додав QR-код до всіх елементів комунікації, який веде безпосередньо на сторінку завантаження застосунку Uber в App Store та Google Play.

Кампанія буде показана в усіх місцях, які найчастіше відвідують туристи: аеропортах, готелях, популярних брасері і кафе, музеях, туристичних визначних пам’ятках та олімпійських об’єктах.

Розкажіть друзям про новину