Райдхейлінг сервіс створив словник жестової мови для спілкування із водіями з порушеннями слуху
10 Жов 2024, 13:42

Райдхейлінг сервіс створив словник жестової мови для спілкування із водіями з порушеннями слуху

У застосунку Uklon з’явився словник жестової мови із фразами, які найчастіше використовують під час поїздки. Користувачі застосунку отримуватимуть сповіщення про можливість ознайомитися зі словником щоразу, коли поїздку виконуватиме водій чи водійка, які мають порушення слуху або мовлення. 

Словник підготовлений спільно із громадською організацією «Відчуй», яка системно займається реабілітацією, допомогою, соціалізацією та реалізацією прав дітей і дорослих з порушенням слуху та їхніх родин.

Він складається із двох анімованих частин, які візуально відображають жестовою мовою фрази, що найчастіше вживають користувачі на початку та по завершенню поїздки, на кшталт «Відчиніть, будь ласка, вікно», «Відкрийте багажник», «Дякую», тощо.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Це допоможе користувачам краще взаємодіяти під час поїздки із водіями з порушенням слуху або мовлення. На сьогодні із сервісом співпрацює близько 400 таких водіїв, серед яких переважають чоловіки, проте 5% становлять жінки. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео