Пивний бренд зобразив Чорну діру, сонячний шторм та інші явища у своєму напої
30 Лис 2023, 12:40

Пивний бренд зобразив Чорну діру, сонячний шторм та інші явища у своєму напої

Пивний бренд Guinness представив кампанію «A Whole Universe», у якій зафіксував шипучість рідини, що нагадала такі астрономічні явища, як Чорна діра, сонячний шторм та багато інших.

Під час наливання пива Guinness були зафіксовані реальні рухи 200 мільйонів бульбашок азоту та темно-рубінової рідини, що зливаються, кружляють, обертаються та піднімаються разом.

Кожен кадр нагадує певне астрономічне явище, переведене в стиль концептуальної фотографії.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія включає ролик, горизонтальні та вертикальні постери, зовнішню рекламу, імерсивний досвід бренду та навіть офлайн-виставку в центрі Шанхаю. Цілісна присутність кампанії на всіх каналах покликана максимізувати вплив і привабити цільову аудиторію.

Цікаво, що тривалість ролика відображає точний час, необхідний для того, щоб налити 500 мл пива Guinness, таким чином віддаючи шану ремеслу бренду.

Реалізацією кампанії займалась креативна агенція FRED & FARID Shanghai.

Розкажіть друзям про новину