Три роки тому іспанські бренди пива Heineken та Cruzcampo і агенція Ogilvy Spain використали ШІ, щоб зробити знамениту іспанську співачку Лолу Флорес зіркою своєї рекламної кампанії, яка прославляла різноманітність іспанських акцентів.
ШІ вже не є інноваційним, але ідея, покладена в основу кампанії, продовує жити.
Тому Ogilvy Spain та Cruzcampo випустили наступну частину кампанії, у якій класична лялька фламенко Гітана оживає, прокидаючись у серці південної Іспанії. Вона танцює, оспівуючи живий дух і гордість за те, що вона — південна іспанка.
Цього разу кампанія звернулась до минулого, а не до майбутнього, як у випадку зі штучним інтелектом. Колись класичні ляльки прикрашали вітальні іспанських домівок. Гітана відкидає стереотипи і з гордістю приймає своє коріння, перетворюючи звичайне на щось надзвичайне. У своїй кампанії Cruzcampo запрошує людей приєднатися до цієї подорожі, передаючи суть культурного відродження Іспанії з універсальною привабливістю.
«Gitana — це ще один крок у побудові платформи бренду, яку ми розпочали три роки тому з кампанії «Lola Flores». З кожним нашим кроком ми прагнемо продовжувати нашу концепцію гри, дослідження та прийняття нашого коріння. Ми дуже раді запустити цю кампанію і продовжити роботу з цим брендом», — заявив Роберто Фара, головний креативний директор Ogilvy Spain.
Кампанія «Gitana» охоплює телебачення, диджитал, соціальні мережі та зовнішню рекламу. У рамках кампанії також буде встановлено монументальну ляльку на площі Кальяо в Мадриді.