Пивной бренд оживил куклу фламенко с помощью ИИ
24 Янв 2024, 17:23

Пивной бренд оживил куклу фламенко с помощью ИИ

Три роки тому іспанські бренди пива Heineken та Cruzcampo і агенція Ogilvy Spain використали ШІ, щоб зробити знамениту іспанську співачку Лолу Флорес зіркою своєї рекламної кампанії, яка прославляла різноманітність іспанських акцентів.

ШІ вже не є інноваційним, але ідея, покладена в основу кампанії, продовує жити.

Тому Ogilvy Spain та Cruzcampo випустили наступну частину кампанії, у якій класична лялька фламенко Гітана оживає, прокидаючись у серці південної Іспанії. Вона танцює, оспівуючи живий дух і гордість за те, що вона — південна іспанка.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Цього разу кампанія звернулась до минулого, а не до майбутнього, як у випадку зі штучним інтелектом. Колись класичні ляльки прикрашали вітальні іспанських домівок. Гітана відкидає стереотипи і з гордістю приймає своє коріння, перетворюючи звичайне на щось надзвичайне. У своїй кампанії Cruzcampo запрошує людей приєднатися до цієї подорожі, передаючи суть культурного відродження Іспанії з універсальною привабливістю.

«Gitana — це ще один крок у побудові платформи бренду, яку ми розпочали три роки тому з кампанії «Lola Flores». З кожним нашим кроком ми прагнемо продовжувати нашу концепцію гри, дослідження та прийняття нашого коріння. Ми дуже раді запустити цю кампанію і продовжити роботу з цим брендом», — заявив Роберто Фара, головний креативний директор Ogilvy Spain.

Кампанія «Gitana» охоплює телебачення, диджитал, соціальні мережі та зовнішню рекламу. У рамках кампанії також буде встановлено монументальну ляльку на площі Кальяо в Мадриді.

Расскажите друзьям про новость