Purina розмістила мітки на асфальті для запобігання опікам лап у собак
04 Чер 2024, 16:07

Purina розмістила мітки на асфальті для запобігання опікам лап у собак

Влітку високі температури роблять асфальт гарячим, що призводить до опіків лап домашніх тварин. У відповідь на цю проблему виробник кормів для домашніх тварин Purina у співпраці з агентством Publicis запустив в Бразилії кампанію «Salve as Patinhas».

Ця ініціатива використовує термочутливі мітки на землі, які змінюють колір на червоний, коли температура піднімається вище 27°C, попереджаючи власників про небезпеку.

Окрім спеціальної фарби, якою пофарбовані вулиці та парки Сан-Паулу, кожна мітка містить QR-код. Відсканувавши його, перехожі можуть отримати доступ до системи сповіщення через Weather Report, яка інформує їх про дні, коли не бажано виходити на вулицю з домашнім улюбленцем. QR-коди також містять інформацію про захист та адопцію вуличних тварин.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Purina вірить, що людям і домашнім тваринам краще жити разом, і що прогулянки повинні бути моментами розслаблення та зв’язку між господарями та їхніми улюбленцями. Пропонуючи безпеку в цей час, ми сприяємо більшій кількості моментів щастя та здоров’я, які виходять за рамки харчування тварин», — говорить Джулія Валенте, директорка з маркетингу бренду Purina.

Ця ініціатива відбулася в головних парках, вулицях і проспектах Великого Сан-Паулу. Вона включала бліц-акції в парках Ібірапуера та Вілла Лобос, оголошення на радіо та активації для всієї споживчої бази Purina.

Розкажіть друзям про новину