Влітку високі температури роблять асфальт гарячим, що призводить до опіків лап домашніх тварин. У відповідь на цю проблему виробник кормів для домашніх тварин Purina у співпраці з агентством Publicis запустив в Бразилії кампанію «Salve as Patinhas».
Ця ініціатива використовує термочутливі мітки на землі, які змінюють колір на червоний, коли температура піднімається вище 27°C, попереджаючи власників про небезпеку.
Окрім спеціальної фарби, якою пофарбовані вулиці та парки Сан-Паулу, кожна мітка містить QR-код. Відсканувавши його, перехожі можуть отримати доступ до системи сповіщення через Weather Report, яка інформує їх про дні, коли не бажано виходити на вулицю з домашнім улюбленцем. QR-коди також містять інформацію про захист та адопцію вуличних тварин.
«Purina вірить, що людям і домашнім тваринам краще жити разом, і що прогулянки повинні бути моментами розслаблення та зв’язку між господарями та їхніми улюбленцями. Пропонуючи безпеку в цей час, ми сприяємо більшій кількості моментів щастя та здоров’я, які виходять за рамки харчування тварин», — говорить Джулія Валенте, директорка з маркетингу бренду Purina.
Ця ініціатива відбулася в головних парках, вулицях і проспектах Великого Сан-Паулу. Вона включала бліц-акції в парках Ібірапуера та Вілла Лобос, оголошення на радіо та активації для всієї споживчої бази Purina.