15 Січ 2024, 17:39

Puma та Meta представили «найменший у світі тренажерний зал»

Meta Quest та Puma запустили «Найменший у світі тренажерний зал», де відвідувачі можуть використовувати окуляри змішаної реальності Meta Quest 3 та спортивні досягнення Puma.

«Найменший у світі тренажерний зал» пропонує ідеальну альтернативу, щоб тримати людей у русі, і створений спеціально для запуску в той момент, коли січневий ажіотаж у спортзалах падає.

Захоплюючий досвід змішаної реальності буде доступний у флагманському магазині Puma, торгових центрах East Side Mall та The Mall of Berlin у Берліні до 3 лютого. Відвідувачів запрошують записатися на 15-20-хвилинне випробування різноманітних імерсивних фітнес-програм на Quest 3. Гості зможуть обирати між боксом, високоінтенсивним інтервальним тренуванням та зумбою у спеціально розробленому просторі розміром 2 х 2 м.

«Фітнес — один з найважливіших контентів на Meta Quest 3, і ми раді співпрацювати з Puma, брендом, який наша німецька аудиторія любить і якому довіряє», — сказала Юдіт Хюльсхофф, менеджерка з маркетингу в Німеччині в Meta Quest 3.

Іван Дашков, керівник відділу нових маркетингових технологій Puma, додав: «Партнерство з Meta Quest ідеально відповідає етосу Puma — Forever Faster. Це чудова можливість для бренду співпрацювати з лідером у сфері VR та використовувати новітні технології, щоб продемонструвати глибокий зв’язок Puma зі спортом».

Кампанія, розпочата за участі спортсмена Puma та суперзірки НБА Денніса Шредера, демонструє, як Quest 3 може доповнити його тренування, а також проєкційні засоби, які оживляють крихітний простір, необхідний для власного найменшого у світі тренажерного залу.

Прямі ефіри реалізуються агентствами BBDO Germany та AMV BBDO London і супроводжуються медіа-міксом, починаючи від постерів і закінчуючи редакційними партнерствами та соціальними мережами через партнерство з інфлюенсерами та спільний доступ до контенту з тренувань. За креативний сторітелінг для партнерства з інфлюенсерами відповідала агенція Granny & Spark.

Джонатан Діб, виконавчий директор BBDO Germany, прокоментував: «Це омріяна співпраця між двома знаковими брендами у своїх галузях. MR має здатність змінювати підхід до тренувань, роблячи їх більш доступними, веселими та легкими, але за своєю суттю це все ще спорт. І січень — ідеальний момент, щоб скористатися неймовірною енергією, яку люди відчувають до фітнесу, але при цьому вирішити деякі бар’єри, з якими ми всі стикаємося, у веселий і відомий спосіб».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео