Puma та Meta представили «найменший у світі тренажерний зал»
15 Січ 2024, 17:39

Puma та Meta представили «найменший у світі тренажерний зал»

Meta Quest та Puma запустили «Найменший у світі тренажерний зал», де відвідувачі можуть використовувати окуляри змішаної реальності Meta Quest 3 та спортивні досягнення Puma.

«Найменший у світі тренажерний зал» пропонує ідеальну альтернативу, щоб тримати людей у русі, і створений спеціально для запуску в той момент, коли січневий ажіотаж у спортзалах падає.

Захоплюючий досвід змішаної реальності буде доступний у флагманському магазині Puma, торгових центрах East Side Mall та The Mall of Berlin у Берліні до 3 лютого. Відвідувачів запрошують записатися на 15-20-хвилинне випробування різноманітних імерсивних фітнес-програм на Quest 3. Гості зможуть обирати між боксом, високоінтенсивним інтервальним тренуванням та зумбою у спеціально розробленому просторі розміром 2 х 2 м.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Фітнес — один з найважливіших контентів на Meta Quest 3, і ми раді співпрацювати з Puma, брендом, який наша німецька аудиторія любить і якому довіряє», — сказала Юдіт Хюльсхофф, менеджерка з маркетингу в Німеччині в Meta Quest 3.

Іван Дашков, керівник відділу нових маркетингових технологій Puma, додав: «Партнерство з Meta Quest ідеально відповідає етосу Puma — Forever Faster. Це чудова можливість для бренду співпрацювати з лідером у сфері VR та використовувати новітні технології, щоб продемонструвати глибокий зв’язок Puma зі спортом».

Кампанія, розпочата за участі спортсмена Puma та суперзірки НБА Денніса Шредера, демонструє, як Quest 3 може доповнити його тренування, а також проєкційні засоби, які оживляють крихітний простір, необхідний для власного найменшого у світі тренажерного залу.

Прямі ефіри реалізуються агентствами BBDO Germany та AMV BBDO London і супроводжуються медіа-міксом, починаючи від постерів і закінчуючи редакційними партнерствами та соціальними мережами через партнерство з інфлюенсерами та спільний доступ до контенту з тренувань. За креативний сторітелінг для партнерства з інфлюенсерами відповідала агенція Granny & Spark.

Джонатан Діб, виконавчий директор BBDO Germany, прокоментував: «Це омріяна співпраця між двома знаковими брендами у своїх галузях. MR має здатність змінювати підхід до тренувань, роблячи їх більш доступними, веселими та легкими, але за своєю суттю це все ще спорт. І січень — ідеальний момент, щоб скористатися неймовірною енергією, яку люди відчувають до фітнесу, але при цьому вирішити деякі бар’єри, з якими ми всі стикаємося, у веселий і відомий спосіб».

Розкажіть друзям про новину