Ролик «Friedreich and I», створений агентством VML COCKTAIL, має на меті покращити життя людей, які живуть із рідкісним нейродегенеративним захворюванням.
Атаксія Фрідрейха (АФ) — це важкий нервово-м’язовий розлад, що вражає приблизно 2 особи на кожні 100 000 у світі. Перші ознаки зазвичай проявляються в дитинстві або підлітковому віці й легко сплутати їх з типовою віковою поведінкою. Серед симптомів — втома, сколіоз, діабет, труднощі з мовленням і рівновагою, проблеми із зором, слухом та серцем.
Щоб розповісти світові про щоденну реальність пацієнтів із АФ, VML запустила інформаційну кампанію для компанії Biogen — світового лідера у сфері біотехнологій, реалізується у співпраці з асоціаціями пацієнтів та науковою спільнотою.
За словами керівника відділу взаємодії з пацієнтами та комунікацій Biogen атаксія Фрідрейха — це хвороба, яку потрібно бачити і розуміти. Цією кампанією важливо надати пацієнтам голос в унікальний та емоційний спосіб, перетворивши їхню повсякденну реальність на історію.
«Friedreich and I» — це фільм, натхненний історіями тисяч пацієнтів, що живуть з цим розладом, який використовує дитячу уяву, щоб розкрити сувору реальність прихованої хвороби.