Приковані до стін герої ролика заспівали про нестримне бажання піти в McDonald’s
15 Лют 2024, 17:39

Приковані до стін герої ролика заспівали про нестримне бажання піти в McDonald’s

Божевільні візуальні метафори, мелодія, що запам’ятовується… і веселе ставлення до пристрасті до McDonald’s. Агентство TBWA\Paris створило триєдину привабливість у своїй новій кампанії для доставки McDonald’s.

Рекламний ролик «Home Delivery» побудований на розчаруванні, коли хочеться McDonald’s, але немає можливості вийти на вулицю.

Ролик, який стартував на французькому телебаченні 14 лютого, є першою частиною повної кампанії, яка вийде в кінці лютого. Він розповість про переваги нової служби доставки McDonald’s+ — такі ж ціни, як і в ресторанах, а також накопичення балів за програмою лояльності.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину