Проєкт з адопції тварин зробив редизайн та представив нове лого
25 Кві 2023, 18:17

Проєкт з адопції тварин зробив редизайн та представив нове лого

Комунікаційна агенція Postmen розробила редизайн проєкту з адопції тварин Look 4 Paws, ініціатором якого є компанія Club 4 Paws.

Основним завданням команди Postmen було збільшити асоціативність проєкту адопції з брендом Club 4 Paws. За три місяці плідної роботи агенції над айдентикою й ідеєю з’явилися нове лого, айдентика та назва ініціативи Club 4 Paws.

«Назва Look 4 Paws тісно пов’язана з її брендом Club 4 Paws, що робить її впізнаваною та знайомою аудиторії. Щоб поєднати платформу з материнським брендом, ми створили логотип із акцентом на цифру 4, який має вушка та хвіст. Основні кольори бренду — синій і помаранчевий», — розповідає артдиректорка агенції Іра Павлова.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Також упродовж року допомагає покращувати платформу з тваринками українська IT-компанія SoftServe. Їхня команда реалізувала проєкт у межах програми OpenTech, яка допомагає важливим соціальним ініціативам. Завдяки зручній диджиталізації платформа має швидку систему пошуку, а кожна тваринка має унікальну анкетку та вже чекає на заявку від свого «петперента» в Україні та Європі.

Розкажіть друзям про новину