Проєкт про креативні тренди виграв премію Red Dot 2022
28 Жов 2022, 15:03

Проєкт про креативні тренди виграв премію Red Dot 2022

Команда Depositphotos та агентство CREVV виграли премію Red Dot 2022 у напрямі фірмового і комунікаційного дизайну за проєкт “Креативні тренди 2022: поєднання майбутнього та минулого”.

Нагорода Red Dot є однією з найпрестижніших у світі дизайну, тому щороку за неї змагаються тисячі креаторів з усього світу. У 2022 році незалежне професійне журі визнало проєкт Depositphotos та агентства CREVV найкращим у категорії “Сайт”. 

Мета щорічного проєкту “Креативні тренди” — познайомити креаторів з цінними інсайтами та ідеями, які змінюють світ. Цим проєктом Depositphotos прагне допомагати креативній спільноті й надає найактуальнішу інформацію, яка допомагає бути в курсі ключових тенденцій і створювати привабливий контент. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Щороку компанія аналізує найважливіші події й статистику, щоб сформулювати основні тренди. Кожен тренд доповнюється тематичною колекцією контенту, який дизайнери, фотографи, маркетологи й інші контент-креатори можуть використовувати у майбутніх проєктах. Також до проєкту запрошують поділитися своїм баченням змін у креативній комунікації професіоналів зі сфери маркетингу, дизайну, створення контенту та музики. 

Дизайн-концепт «Креативних трендів 2022» народився з назвою — «Поєднання майбутнього та минулого». Сторінка проєкту мала давати інтуїтивне відчуття того, наскільки гармонійно поєднуються цього року інноваційні тенденції і візуальні підходи з минулого. В основі дизайн-концепту лежить алюзія на «робочий стіл» нашої пам’яті, в якому спливають файли за кожним трендом — інтелектуальна добірка з думок, аналітики й візуальних матеріалів. Ми хотіли підкреслити самобутність кожного тренду, надавши йому певну кольорову формулу. За допомогою кольору ми передали емоцію, з якою тренд «працює» цього року. В анімації ми використали ефекти «занурення» у тренд.
Таті Tімошенко
креативна директорка, Depositphotos

Це перша Red Dot нагорода для Depositphotos.

Розкажіть друзям про новину