Бренд цукерок створив рекламу, натхненну промовою з фільму «Хоробре серце»
26 Жов 2022, 15:55

Бренд цукерок створив рекламу, натхненну промовою з фільму «Хоробре серце»

Від «Хороброго серця» до «Дня незалежності» у голлівудських фільмах є потужні промови, що спонукають армію до війни. Можливо, це не зовсім той масштаб, але промова має аналогічну мету в новій кампанії Läkerol, шведського бренду пастили.

Кампанія створена BBDO Nordics та складається з трьох основних роликів, які зображують групу друзів, один з яких хоче надихнути своїх друзів провести п’ятничний вечір не на дивані.

Кампанія спрямована на підвищення обізнаності молодих споживачів та демонстрацію того, як пастила може викликати довіру, як і автор промови, що повторює слоган бренду «Makes People Talk», що існує вже майже три десятиліття.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Makes People Talk» — одне з найбільш знакових гасел скандинавських країн, геніальний твір, який тепер необхідно представити молодшій аудиторії. Це початок дуже захоплюючого шляху», — каже Елін Йоханссон, глобальний бренд-менеджер материнської компанії Cloetta.

Це перша кампанія бренду BBDO Nordics для Läkerol, яка за час свого існування стала більш популярною серед споживачів похилого віку.

«Läkerol як бренд прагне допомогти споживачеві здобути впевненість, щоб висловити своє справжнє «я». А виглядати харизматичною та переконливою людиною — це те, чого бажає майже кожен, особливо в той час, коли ваша самооцінка дуже залежить від того, як вас сприймають у соціальних мережах», — пояснила Йоханссон.

Розкажіть друзям про новину