Проекція Financial Times наголосила на важливості преси у демократичному суспільстві
28 Вер 2023, 17:11

Проекція Financial Times наголосила на важливості преси у демократичному суспільстві

Видання Financial Times випустила свій новий бренд-фільм «Without fear and without favour», що є частиною її нової кампанії. Напередодні Міжнародного дня демократії FT спроектувала його на будівлю Каунті-хол.

Анімація, створена креативним рекламним агентством Orange Panther Collective, анімаційною студією H5 (представленою Partizan Studio) та спеціалістами з проекції Pixel Artworks, показує, як стейтмент Financial Times «Без страху і без прихильності» лежить в основі журналістики видання вже понад 130 років, як ці слова надихали її журналістів і підкреслює роль преси у функціонуючій демократії.

Директорка з комунікацій та маркетингу FT Фінола МакДоннелл сказала: «У 2024 році, коли вибори відбудуться у більш ніж 50 країнах, включаючи США, Великобританію, Індію, Індонезію та Тайвань, життєво важливо нагадати читачам про обіцянку нашого бренду — безстрашно висвітлювати глобальні події, надаючи їм сенс».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Співзасновник Orange Panther Collective Саймон Г’юїтт сказав: «Financial Times — це бастіон чесності та неупередженого висвітлення подій, і ми вважаємо важливим нагадати як існуючим шанувальникам FT, так і, сподіваємось, новим читачам, що ця чесність була закладена в ДНК видання з моменту його заснування і ніколи не зникне».

Кампанія прославляє всесвітньо визнаний рожевий колір, який сьогодні уособлює спадщину та інновації бренду FT.

Реклама буде розміщена на білбордах у Лондоні та Нью-Йорку, а диджитал реклама охопить користувачів у Європі та Північній Америці на Facebook, Instagram, YouTube та новинних сайтах.

У креативній частині кампанії будуть використані кадри з активації у Каунті-хол, а також рядки «Перо могутніше за обман» та «Хто б не помилився, ми пишемо».

Розкажіть друзям про новину