Проекція Financial Times наголосила на важливості преси у демократичному суспільстві
28 Вер 2023, 17:11

Проекція Financial Times наголосила на важливості преси у демократичному суспільстві

Видання Financial Times випустила свій новий бренд-фільм «Without fear and without favour», що є частиною її нової кампанії. Напередодні Міжнародного дня демократії FT спроектувала його на будівлю Каунті-хол.

Анімація, створена креативним рекламним агентством Orange Panther Collective, анімаційною студією H5 (представленою Partizan Studio) та спеціалістами з проекції Pixel Artworks, показує, як стейтмент Financial Times «Без страху і без прихильності» лежить в основі журналістики видання вже понад 130 років, як ці слова надихали її журналістів і підкреслює роль преси у функціонуючій демократії.

Директорка з комунікацій та маркетингу FT Фінола МакДоннелл сказала: «У 2024 році, коли вибори відбудуться у більш ніж 50 країнах, включаючи США, Великобританію, Індію, Індонезію та Тайвань, життєво важливо нагадати читачам про обіцянку нашого бренду — безстрашно висвітлювати глобальні події, надаючи їм сенс».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Співзасновник Orange Panther Collective Саймон Г’юїтт сказав: «Financial Times — це бастіон чесності та неупередженого висвітлення подій, і ми вважаємо важливим нагадати як існуючим шанувальникам FT, так і, сподіваємось, новим читачам, що ця чесність була закладена в ДНК видання з моменту його заснування і ніколи не зникне».

Кампанія прославляє всесвітньо визнаний рожевий колір, який сьогодні уособлює спадщину та інновації бренду FT.

Реклама буде розміщена на білбордах у Лондоні та Нью-Йорку, а диджитал реклама охопить користувачів у Європі та Північній Америці на Facebook, Instagram, YouTube та новинних сайтах.

У креативній частині кампанії будуть використані кадри з активації у Каунті-хол, а також рядки «Перо могутніше за обман» та «Хто б не помилився, ми пишемо».

Розкажіть друзям про новину