Procter&Gamble потрапив у список спонсорів війни. Результати опитування
07 Лют 2023, 13:34

Procter&Gamble потрапив у список спонсорів війни. Результати опитування

Минулого тижня компанію P&G внесли до переліку міжнародних спонсорів війни, адже корпорація продовжує працювати в росії, сплачувати податки в бюджет і навіть сприяє мобілізаційним заходам.

MMR попросив читачів анонімно відповісти на два питання щодо брендів компанії, якими вони користуються, та чи планують відмовитися від них після цієї інформації.

105 людей прийняло участь в опитуванні. Нижче наводимо результати:

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Чи купували останнім часом товари зазначених брендів?

Як бачимо з результатів, найбільше купували товари Fairy (43 опитуваних), Gilette (37 опитуваних) Always (31 опитуваних) та Old Spice (31 опитуваних).

Чи продовжите купувати товари цих брендів?

  • Більшість (76,2% — 80 опитуваних) не купуватимуть продукти вищезазначених брендів, коли знайдуть їм заміну;
  • 15,2% — 16 опитуваних — як не купували, так і не купуватимуть товари брендів, що належать компанії P&G;
  • Лише 8,6% — 9 опитуваних — продовжать купувати товари P&G, яку внесли до переліку міжнародних спонсорів війни.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео