Prada представила власні баночки з насінням квітів
14 Вер 2023, 13:27

Prada представила власні баночки з насінням квітів

Італійський модний бренд відзначив свою осінню рекламну кампанію за участі Бенедикта Камбербетча незвичною активацією.

Новина за темою
Бенедикт Камбербетч знявся для кампанії Prada

Починаючи з 14 вересня, у квіткових кіосках по всьому світу продаватиметься насіння квітів в упаковці Prada.

Насіння чорнобривців, маргариток та соняшника, що продаються у сріблястих банках, прикрашених логотипом Prada, можна буде придбати у Мілані, Лондоні, Парижі, Нью-Йорку, Дубаї, Сеулі, Гонконгу, Пекіні, Шанхаї, Ченду, Гуанчжоу, Ціньхуандао та Токіо.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Активація створена, щоб «поширити нові квіти по всьому світу, передаючи емоції і втілюючи нематеріальну концепцію у фізичну форму»

Осіння кампанія Prada досліджує «вічні, позачасові цінності людства, універсальні емоції», такі як краса, турбота і любов, а квіти використовуються як метафора «краси між повсякденним і надзвичайним».

Також у рамках активації бренд створив ексклюзивний фільтр для соціальних мереж Instagram, TikTok, Snapchat та WeChat, який складається з диджитал 3D-версії квітів, щоб користувачі могли відтворювати зображення кампанії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео