Італійський модний бренд відзначив свою осінню рекламну кампанію за участі Бенедикта Камбербетча незвичною активацією.
Починаючи з 14 вересня, у квіткових кіосках по всьому світу продаватиметься насіння квітів в упаковці Prada.
Насіння чорнобривців, маргариток та соняшника, що продаються у сріблястих банках, прикрашених логотипом Prada, можна буде придбати у Мілані, Лондоні, Парижі, Нью-Йорку, Дубаї, Сеулі, Гонконгу, Пекіні, Шанхаї, Ченду, Гуанчжоу, Ціньхуандао та Токіо.
Активація створена, щоб «поширити нові квіти по всьому світу, передаючи емоції і втілюючи нематеріальну концепцію у фізичну форму»
Осіння кампанія Prada досліджує «вічні, позачасові цінності людства, універсальні емоції», такі як краса, турбота і любов, а квіти використовуються як метафора «краси між повсякденним і надзвичайним».
Також у рамках активації бренд створив ексклюзивний фільтр для соціальних мереж Instagram, TikTok, Snapchat та WeChat, який складається з диджитал 3D-версії квітів, щоб користувачі могли відтворювати зображення кампанії.