Працівники стали частиною меблів у роликах LinkedIn
27 Січ 2025, 11:33

Працівники стали частиною меблів у роликах LinkedIn

Соцмережа для пошуку ділових контактів LinkedIn представила кампанію, яка має на меті надихнути працівників вирватися з їхніх поточних кар’єрних шляхів і шукати нові можливості.

Серія роликів пропонує сюрреалістичний, але реальний погляд на відчуття надмірного комфорту, з яким стикаються багато працівників, і висвітлює особливості працевлаштування в LinkedIn як інструмент для змін.

Професіонали в цих рекламних роликах опинилися в стані глибокої інертності, аж до того, що вони буквально стали одним цілим з офісною шафою та шпалерами відповідно.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Використовуючи функції LinkedIn для працевлаштування, такі як Open To Work та Job Collections, досягається приємний момент полегшення, коли персонажі вириваються зі свого оточення, рухаючись вперед до ширших горизонтів і більших можливостей.

Розкажіть друзям про новину