Працівники стали частиною меблів у роликах LinkedIn
27 Янв 2025, 11:33

Працівники стали частиною меблів у роликах LinkedIn

Соцмережа для пошуку ділових контактів LinkedIn представила кампанію, яка має на меті надихнути працівників вирватися з їхніх поточних кар’єрних шляхів і шукати нові можливості.

Серія роликів пропонує сюрреалістичний, але реальний погляд на відчуття надмірного комфорту, з яким стикаються багато працівників, і висвітлює особливості працевлаштування в LinkedIn як інструмент для змін.

Професіонали в цих рекламних роликах опинилися в стані глибокої інертності, аж до того, що вони буквально стали одним цілим з офісною шафою та шпалерами відповідно.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Використовуючи функції LinkedIn для працевлаштування, такі як Open To Work та Job Collections, досягається приємний момент полегшення, коли персонажі вириваються зі свого оточення, рухаючись вперед до ширших горизонтів і більших можливостей.

27 Янв 2025, 11:33
Расскажите друзьям про новость

Еще новости по теме

Бездомность превратили в эксклюзивный стиль жизни
Бездомность превратили в эксклюзивный стиль жизни
Audi переиздал «Алису в Стране Чудес» для проверки сенсорных способностей водителей
Audi переиздал «Алису в Стране Чудес» для проверки сенсорных способностей водителей
Взрослые заговорили детскими голосами, чтобы подчеркнуть мягкость мишек Haribo
Взрослые заговорили детскими голосами, чтобы подчеркнуть мягкость мишек Haribo