Працівники стали частиною меблів у роликах LinkedIn
27 Янв 2025, 11:33

Працівники стали частиною меблів у роликах LinkedIn

Соцмережа для пошуку ділових контактів LinkedIn представила кампанію, яка має на меті надихнути працівників вирватися з їхніх поточних кар’єрних шляхів і шукати нові можливості.

Серія роликів пропонує сюрреалістичний, але реальний погляд на відчуття надмірного комфорту, з яким стикаються багато працівників, і висвітлює особливості працевлаштування в LinkedIn як інструмент для змін.

Професіонали в цих рекламних роликах опинилися в стані глибокої інертності, аж до того, що вони буквально стали одним цілим з офісною шафою та шпалерами відповідно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Використовуючи функції LinkedIn для працевлаштування, такі як Open To Work та Job Collections, досягається приємний момент полегшення, коли персонажі вириваються зі свого оточення, рухаючись вперед до ширших горизонтів і більших можливостей.

27 Янв 2025, 11:33
Расскажите друзьям про новость

Еще новости по теме

Сильвестр Сталлоне и мексиканский бренд пива призвали сказать «нет» тому, что не нравится
Сильвестр Сталлоне и мексиканский бренд пива призвали сказать «нет» тому, что не нравится
Мама удивила семью знанием моржового языка в ролике инвестиционной компании
Мама удивила семью знанием моржового языка в ролике инвестиционной компании
Джон Сина стал невидимым в рекламе солнцезащитного крема
Джон Сина стал невидимым в рекламе солнцезащитного крема

MMR Events