Працівник-розумник став героєм нової айдентики української маркетингової компанії
21 Гру 2023, 10:58

Працівник-розумник став героєм нової айдентики української маркетингової компанії

Українська перформанс-маркетингова агенція Cpamatica трансформувалась — тепер це engineering marketing компанія expla. Повним ребрендингом та новим неймінгом займалась креативна агенція I AM IDEA. 

Cpamatica на ринку з 2015 року, з основних напрямків компанії: affiliate network, Comparison Websites та Social Media Advertising. Спершу компанія мала на меті лише оновлення бренду роботодавця, але пішли далі і оновили весь корпоративний бренд. 

«Ми зрозуміли, що переросли те, з чим асоціювалися останні роки. Зокрема і affiliate network, з якої ми починали. Наразі компанія складається з кількох великих підрозділів, які продовжують масштабуватися, — говорить СЕО expla Євгеній Пріма.Тому ця трансформація — це свого роду підтвердження і для команди, і для ринку загалом, що expla — це компанія, яка працює з великим спектром потужних напрямків. А новий бренд допоможе нам у правильному позиціонуванні нас і зовні, і всередині».

Поспілкувавшись з майже двома десятками працівників тоді ще Cpamatica, креативна агенція  I AM IDEA зрозуміла, що працівники компанії — це справжні smartass («розумники»). 

Вони використовують свої навички та знання для стрімкого досягнення результату, як особистого, так і клієнтського, тому тут все зійшлось. Але найскладнішим було зрозуміти, під якою новою назвою компанії це об’єднати — було більше ніж 70 різних варіантів та 4 кола пошуків. І весь цей шлях нас вів до назви expla, яка походить від explore — дослідження, аналіз, випробування.
Дмитро Горбенко
креативний копірайтер I AM IDEA

У нової айдентиники також є сильна сторона — вона може бути серйозною, для «костюмних» зустрічей, але всередині бренд роботодавця — це грайливий персонаж, який може змінювати емоції і є втіленням «розумника». Окрім неймінгу та ребрендингу змінилось і позиціонування компанії. Тепер expla — перформанс маркетинг-компанія з інженерним підходом. У центрі дві грані — технологічність та динаміка світу маркетингу.

Для стратегії нового бренду ми зібрали в собі все найкраще з двох індустрій: продуктовий підхід, системність, стандарти найму і підприємницький підхід з «продуктових» компаній і все найкраще з ринку «Affiliate marketing». Нам фактично треба було не втратити 9-річний досвід компанії, залишити щось з минулого, взяти найкраще і додати щось нове.
Арам Сімонян
стратегічний директор та співзасновник I AM IDEA

Розкажіть друзям про новину