Працівник-розумник став героєм нової айдентики української маркетингової компанії
21 Гру 2023, 10:58

Працівник-розумник став героєм нової айдентики української маркетингової компанії

Українська перформанс-маркетингова агенція Cpamatica трансформувалась — тепер це engineering marketing компанія expla. Повним ребрендингом та новим неймінгом займалась креативна агенція I AM IDEA. 

Cpamatica на ринку з 2015 року, з основних напрямків компанії: affiliate network, Comparison Websites та Social Media Advertising. Спершу компанія мала на меті лише оновлення бренду роботодавця, але пішли далі і оновили весь корпоративний бренд. 

«Ми зрозуміли, що переросли те, з чим асоціювалися останні роки. Зокрема і affiliate network, з якої ми починали. Наразі компанія складається з кількох великих підрозділів, які продовжують масштабуватися, — говорить СЕО expla Євгеній Пріма.Тому ця трансформація — це свого роду підтвердження і для команди, і для ринку загалом, що expla — це компанія, яка працює з великим спектром потужних напрямків. А новий бренд допоможе нам у правильному позиціонуванні нас і зовні, і всередині».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Поспілкувавшись з майже двома десятками працівників тоді ще Cpamatica, креативна агенція  I AM IDEA зрозуміла, що працівники компанії — це справжні smartass («розумники»). 

Вони використовують свої навички та знання для стрімкого досягнення результату, як особистого, так і клієнтського, тому тут все зійшлось. Але найскладнішим було зрозуміти, під якою новою назвою компанії це об’єднати — було більше ніж 70 різних варіантів та 4 кола пошуків. І весь цей шлях нас вів до назви expla, яка походить від explore — дослідження, аналіз, випробування.
Дмитро Горбенко
креативний копірайтер I AM IDEA

У нової айдентиники також є сильна сторона — вона може бути серйозною, для «костюмних» зустрічей, але всередині бренд роботодавця — це грайливий персонаж, який може змінювати емоції і є втіленням «розумника». Окрім неймінгу та ребрендингу змінилось і позиціонування компанії. Тепер expla — перформанс маркетинг-компанія з інженерним підходом. У центрі дві грані — технологічність та динаміка світу маркетингу.

Для стратегії нового бренду ми зібрали в собі все найкраще з двох індустрій: продуктовий підхід, системність, стандарти найму і підприємницький підхід з «продуктових» компаній і все найкраще з ринку «Affiliate marketing». Нам фактично треба було не втратити 9-річний досвід компанії, залишити щось з минулого, взяти найкраще і додати щось нове.
Арам Сімонян
стратегічний директор та співзасновник I AM IDEA

Розкажіть друзям про новину