Група екологічних активістів Clean Creatives закликала рекламні агентства, які мають контракти з компаніями, що видобувають викопне паливо, розмістити серію білбордів по всьому Нью-Йорку.
Мешканці міста побачать постери, приурочені до Нью-Йоркського тижня клімату, які покликані викрити ці контракти і стануть відкритими листами до рекламних агентств, що працюють з компаніями, які видобувають викопне паливо. На тлі цих постерів — фотографії, зроблені в Нью-Йорку в червні, коли місто було вкрите помаранчевим димом від лісових пожеж у Квебеку.
Дункан Мейзел, виконавчий директор Clean Creatives, сказав, що постери містять «послання до професіоналів у сфері реклами, які працюють у чотирьох конкретних агентствах [Edelman; McCann; Ogilvy і Publicis Groupe], які є одними з найбільших порушників у нашому списку», стверджуючи, що умови, які склалися внаслідок лісових пожеж, частково пов’язані з «роботою, яку ваші боси виконують для компаній, що займаються видобутком викопного палива».
Постери з’явилися на тлі більш масштабного звіту Clean Creatives під назвою «The F-List 2023», у якому група перераховує 500 глобальних контрактів, які 294 різні рекламні та PR-агенції уклали з компаніями, що видобувають викопне паливо, у 2022 та 2023 роках. Згідно зі списком, найбільше контрактів серед холдингових компаній має WPP (55), далі йдуть Omnicom (39), IPG (25), Publicis Groupe (11), Dentsu (5) і Havas (5).
Постери будуть розміщені в популярних місцях Нью-Йорка, в тому числі в Сохо та Мідтауні, де розташовані штаб-квартири багатьох рекламних агентств.
За словами Мейзела, Stagwell є єдиним холдингом, який не має контрактів з компаніями, що видобувають викопне паливо.
Згідно зі звітом, Ogilvy є холдинговою компанією, яка має найбільше контрактів з гігантами викопного палива (7), включаючи Американський нафтовий інститут, BP та Petrobras. На постерах вказані лише агентства холдингових компаній, але в більшому звіті Clean Creatives стверджується, що Pitch Digital є незалежним агентством, яке має найбільше контрактів з компаніями, що видобувають викопне паливо (22).
Хоча послання на цих постерах виглядають досить різкими, Мейзел каже, що кампанія має на меті заохотити ці агентства до співпраці з організацією щодо розірвання контрактів і не є тактикою «погрожування пальцем».
Усі постери закінчуються таким закликом до працівників агентств: «Це не ваша провина. Але ви можете це виправити, а ми можемо вас підтримати».