У Болівії мережа супермаркетів Ketal знайшла креативний і потужний спосіб підвищити обізнаність про скринінг раку молочної залози.
Оскільки лише кожна четверта жінка знає, як провести самообстеження грудей, мережа запустила кампанію «Touch Your Breasts», в якій використовуються барвисті постери із зображенням фруктів, що нагадують про важливість скринінгу раку грудей.
Постери ілюструють текстури та оболонки манго, апельсину, папаї та авокадо крупним планом, щоб показати їхню особливість. Але найголовніший меседж: «Ці плями на цих фруктах — це нормально. Не на ваших грудях». Вони також супроводжуються QR-кодом, який посилається на інформаційну сторінку з детальним описом основних кроків для самообстеження, а також контактним номером телефону для екстреної допомоги.
Ця ініціатива, створена агентством Ogilvy Bolivia, є одночасно візуально вражаючою і витонченою, перетворюючи повсякденний жест на важливе нагадування про здоров’я. Використовуючи фрукти як символ життєвої сили та добробуту, кампанія має на меті нормалізувати самообстеження грудей та підкреслити важливість скринінгу.