Постери з дефектами на фруктах нагадали жінкам про важливість обстеження грудей
02 Вер 2024, 15:58

Постери з дефектами на фруктах нагадали жінкам про важливість обстеження грудей

У Болівії мережа супермаркетів Ketal знайшла креативний і потужний спосіб підвищити обізнаність про скринінг раку молочної залози.

Оскільки лише кожна четверта жінка знає, як провести самообстеження грудей, мережа запустила кампанію «Touch Your Breasts», в якій використовуються барвисті постери із зображенням фруктів, що нагадують про важливість скринінгу раку грудей.

Постери ілюструють текстури та оболонки манго, апельсину, папаї та авокадо крупним планом, щоб показати їхню особливість. Але найголовніший меседж: «Ці плями на цих фруктах — це нормально. Не на ваших грудях». Вони також супроводжуються QR-кодом, який посилається на інформаційну сторінку з детальним описом основних кроків для самообстеження, а також контактним номером телефону для екстреної допомоги.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ця ініціатива, створена агентством Ogilvy Bolivia, є одночасно візуально вражаючою і витонченою, перетворюючи повсякденний жест на важливе нагадування про здоров’я. Використовуючи фрукти як символ життєвої сили та добробуту, кампанія має на меті нормалізувати самообстеження грудей та підкреслити важливість скринінгу.

Розкажіть друзям про новину