Постери в дусі Каннського кінофестивалю засудили культ куріння у кіно
16 Тра 2025, 10:59

Постери в дусі Каннського кінофестивалю засудили культ куріння у кіно

Поки зірки піднімаються сходами в центрі уваги, на стінах Канн пишеться інша історія. Це похмура історія про лихо, яке не сходить з екранів навіть тоді, коли воно регресує в суспільстві — про тютюн.

За допомогою кампанії «Le Festival où tu canes» організація Alliance contre le tabac, що бореться з тютюнопалінням, намагається привернути увагу людей до надмірної присутності сигарет у фільмах.

«Le Festival où tu canes» — гра слів, яка викрадає гламурний образ Каннського фестивалю, щоб вказати на тривожне явище.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

За даними ACT, 90% останніх французьких фільмів містять принаймні одну сцену куріння. Це тривожна цифра, особливо якщо врахувати, що в деяких фільмах сигарети з’являються на екрані до 14 хвилин. За даними асоціації, це еквівалент 28 рекламних роликів.

І це явище не обмежується кінотеатрами. Успішні серіали, такі як «Дивні дива» або «Ейфорія», які дуже популярні серед молоді, також рясніють сценами, де присутні сигарети. Результат: дві третини молоді у віці 15-24 років вважають, що тютюн пропагується в аудіовізуальних творах, а майже кожен другий каже, що вони викликають у нього бажання курити.

Щоб досягти впливу, ACT розробила серію постерів, натхнених Каннським кінофестивалем, які були розміщені на вулицях Канн і Парижа. Візуальні матеріали використали коди авторського кіно, щоб донести повідомлення про профілактику.

Розкажіть друзям про новину