Цього року KFC запартнерився щодо трансляції Євробачення в Україні
16 Тра 2025, 15:43

Цього року KFC запартнерився щодо трансляції Євробачення в Україні

Цього року KFC став офіційним спонсором трансляції Євробачення в Україні. Але за умовами угоди бренд не мав права згадувати конкурс прямо. Це стало креативним викликом: як розповісти історію участі, не сказавши її вголос?

Відповідь знайшлась в акордах. Креативна агенція idealer$ побачила знайому структуру логотипу KFC на клавішах синтезатора. Три дієзи утворили ідеальний ритм: K — F — C. І так народилась ідея: бренд, який навіть звучить смачно.

Але і це був лише початок, адже прояви бренду не обмежились лише відео, а додали ще й:

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
  • рекламні ролики від 5 до 30 секунд;
  • анімовану плашку під час ефірів, яка «танцює» під трек;
  • інтеграції в трансляцію Євробачення за участі Тимура Мірошниченка;
  • інтеграцію у блог Суспільне ТБ, який присвячений Євробаченню зі Швейцарії;
  • цілісний візуальний стиль, що поєднував звук, динаміку та апетит.

За безпосереднє розміщення креативів на площадці відповідала команда Media First Ukraine.

На хвилі музичного експерименту KFC оголосив про роботу над креативною музичною платформою, де бренд і музика поєднаються ще сильніше. А гучним стартом платформи стане співпраця з новим амбасадором, якого всі добре знають. І новим треком, спеціально створеним для KFC.

Розкажіть друзям про новину