Квіти на день народження нагадали про смертність на дорогах
16 Тра 2025, 10:42

Квіти на день народження нагадали про смертність на дорогах

Квіти — традиційний подарунок на день народження. Але квіти, залишені на узбіччі, є сумним нагадуванням про чергову смерть на дорозі. Греція посідає 3-тє місце в ЄС за рівнем смертності на дорогах. Достатньо проїхатися Афінами, щоб натрапити на багато придорожніх букетів.

Щоб відзначити свій 20-й день народження, агенція The Newtons Laboratory запустила зовнішню рекламу для Інституту безпеки дорожнього руху Греції (RSI) «Panos Mylonas». Вони просто нагадують громадськості, що дорогам не потрібні квіти.

На відміну від кампаній з безпеки дорожнього руху, які мають на меті вразити людей трагічними картинами та історіями, цей проєкт говорить про мовчазні меморіали не для того, щоб шокувати, а для того, щоб нагадати людям про те, що вони не повинні бути причиною того, що більше квітів опиняються на дорозі.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину