Telegram запустив свій перший конкурс для креаторів контенту із призовим фондом до $50 тис. Учасникам змагання необхідно створити коротке відео про технологічне лідерство Telegram порівняно з WhatsApp.
«Ми спіймали WhatsApp на тому, що він проводить наклепницькі PR-кампанії проти Telegram, тож буде справедливо, якщо ми завдамо удару у відповідь. Більше ніяких ігор», — написав засновник Telegram Павло Дуров.
У ролику (короткий, до 180 секунд, вертикальний формат) має бути показано, як Telegram представив різні ключові функції за роки до того, як WhatsApp скопіював або прийняв їх до робочих версій месенджера. Роботи приймаються до 26 травня, результати будуть оголошені у червні 2025 року.
Вимоги до ролика:
- весь текст на екрані та усний контент мають бути англійською мовою;
- відео має бути не довшим за 180 секунд;
- можна черпати натхнення із наданих Telegram матеріалів;
- можна використовувати інструменти ШІ як додаткову допомогу.
- критерії оцінки: ясність, візуальний вплив, потенціал мемів та вірусність.