Porsche об’єднався з агенцією Angry Butterfly для запуску своєї останньої кампанії, взявши індивідуальні біометричні дані та дані тест-драйву і перетворивши їх на фірмовий гострий соус Cayenne.
Водіїв запросили на тест-драйв на ферму з вирощування каєнського перцю, щоб продемонструвати можливості та продуктивність нового Cayenne.
Водії-випробувачі оцінювалися за низкою навичок, таких як слалом, підйом на пагорб та гальмування. Porsche також вимірював їхні біометричні дані, такі як частота серцевих скорочень, розпізнавання хвилювання по обличчю тощо.
Кожен водій отримав рейтинг Сковілла на основі своїх показників (чим гостріше їзда, тим гостріше соус), розрахований за допомогою спеціального алгоритму Cayenne. Учасники отримали кастомізовану пляшку зі своїм підписом та унікальним гострим соусом всередині.
Щоб заохотити учасників до подальших тест-драйвів, в автоцентрах Porsche була доступна лімітована серія гострих соусів, шість версій яких були підібрані до шести популярних комплектацій Cayenne.