17 Лип 2023, 16:32

Застілля довжиною 787 км: польська компанія створила бренд для українців

Запуск нового бренду — небуденна подія під час воєнного стану в Україні. Польська компанія Euroser Dairy Group звернулася до української агенції Nebo ideas agency, щоб створити новий бренд сирної та молочної продукції.

Започатковувати «черговий польський бренд» не було сенсу, адже на ринку вже працюють близько 10 молочників з цієї країни. Тому під час створення стратегії бренду була врахована складова, що українці у надзвичайно складний для країни час будуть більше підтримувати свого виробника.

Бренд створений поляками саме для українців та спільно з українцями.

З огляду на потреби та вимоги цільової аудиторії, креативники усвідомили просту істину, озвучену колись польським фантастом Станіславом Лемом: людині потрібна людина. Так народилося позиціювання «польсько-українське поєднання», адже це не лише польський бренд. Він створений поляками саме для українців та спільно з українцями.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Назва нового бренду була скомбінована з двох дуже простих слів, зрозумілих і одним, й іншим — так народився бренд “Razem смачно”. Тож вийшов дружній та смачний неймінг. Логотип представлений у вигляді тарілки, на якій розміщуються крапки-візерунки по краях. 

Для створення фірмового стилю Nebo ideas agency шукала натхнення в українській витинанці, яка за малюнком було зрозуміла та дотична і польській культурі. Намальовані ілюстрації стають патернальним мереживом на пакуванні сиру, масла чи кефіру. Кожна ілюстрація була розділена на польську та українську сторону, мала своє унікальне напилення та кольорове кодування. У такий спосіб складається поєднання двох культур.

Запуск продуктів стартував з сиру, тож маасдам, чеддер та гауда отримали свою кольорову гаму. Прозоре віконце на пакуванні перетворилось на тарілку, на якій лежить сир, а столові прилади з кольоровими елементами двох націй підказують, що це продукт для двох країн. Кожна витинанка на пакуванні розділена ще невеличкими ілюстраціями різних листків та квітів, символізуючи польську та українську кулінарні культури.

Елементи з пакування та логотипа стали частиною великого фірмового стилю, який розробила агенція. 

Новий бренд уже займає своє місце на українських поличках та незабаром польські громадяни зможуть скуштувати сирно-молочні смаколики та більше дізнатись про Україну.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео