Пол Маккартні став шимпанзе, щоб зібрати кошти для притулку
28 Лют 2023, 17:26

Пол Маккартні став шимпанзе, щоб зібрати кошти для притулку

Рок-ікона Пол Маккартні пожертвував класику Beatles, яка ідеально підходить для збору коштів на притулок у короткій рекламі.

«Більшість людей не усвідомлюють, що шимпанзе можуть дожити до шістдесяти, тому догляд за ними протягом усього життя в заповідниках – дороге зобов’язання», — говорить Пол. «Я був щасливий пожертвувати «When I’m Sixty-Four» для нової кампанії Save the Chimps, оскільки майже половина з більш ніж 200 врятованих шимпанзе, яких вони доглядають, похилого віку».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У цьому ролику представлені багато старих мавп заповідника, які насолоджуються відпочинком під сонцем Флориди. Шимпанзе страждають на ті ж старечі недуги, що й багато людей, включаючи артрит і серцеві захворювання, з приводу яких вони отримують спеціалізовану ветеринарну допомогу в заповіднику.

Ролик був створений безкоштовно агентством BCG BrightHouse в Атланті після того, як до креативної агенції звернувся з ідеєю Ден Метьюз із заповідника Save the Chimps.

«Наша команда у BCG BrightHouse отримує задоволення від роботи з корисними ініціативами. Тому ми були захоплені, коли Ден попросив нас допомогти йому реалізувати цей блискучий фільм. Ми віримо, що це принесе пожертвування та забезпечить постійну турботу про шимпанзе», — сказав Майк Лір, ECD/керівник креативного відділу BCG BrightHouse у Північній Америці.

Розкажіть друзям про новину