Пол Маккартні став шимпанзе, щоб зібрати кошти для притулку
28 Лют 2023, 17:26

Пол Маккартні став шимпанзе, щоб зібрати кошти для притулку

Рок-ікона Пол Маккартні пожертвував класику Beatles, яка ідеально підходить для збору коштів на притулок у короткій рекламі.

«Більшість людей не усвідомлюють, що шимпанзе можуть дожити до шістдесяти, тому догляд за ними протягом усього життя в заповідниках – дороге зобов’язання», — говорить Пол. «Я був щасливий пожертвувати «When I’m Sixty-Four» для нової кампанії Save the Chimps, оскільки майже половина з більш ніж 200 врятованих шимпанзе, яких вони доглядають, похилого віку».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У цьому ролику представлені багато старих мавп заповідника, які насолоджуються відпочинком під сонцем Флориди. Шимпанзе страждають на ті ж старечі недуги, що й багато людей, включаючи артрит і серцеві захворювання, з приводу яких вони отримують спеціалізовану ветеринарну допомогу в заповіднику.

Ролик був створений безкоштовно агентством BCG BrightHouse в Атланті після того, як до креативної агенції звернувся з ідеєю Ден Метьюз із заповідника Save the Chimps.

«Наша команда у BCG BrightHouse отримує задоволення від роботи з корисними ініціативами. Тому ми були захоплені, коли Ден попросив нас допомогти йому реалізувати цей блискучий фільм. Ми віримо, що це принесе пожертвування та забезпечить постійну турботу про шимпанзе», — сказав Майк Лір, ECD/керівник креативного відділу BCG BrightHouse у Північній Америці.

Розкажіть друзям про новину