Пліч-о-пліч з українцями. «Наша Ряба» записала звернення
19 Вер 2022, 16:52

Пліч-о-пліч з українцями. «Наша Ряба» записала звернення

Український бренд курятини «Наша Ряба» звернувся до українців у натхненному відео й нагадав, що в цей складний час залишається поруч.

Від перших днів повномасштабної війни команда бренду невпинно працює, щоб забезпечувати їжею країну. З курятини «Наша Ряба» готують їжу для всіх, хто цього потребує — від соціальних установ до ресторанів. Тож звернення народилося з тисяч історій людей, які щодня наближають нашу перемогу і працюють заради майбутнього.

Я переконаний, що великі бренди та компанії є важливою частиною життя мільйонів українців, і вони не можуть бути осторонь у складні періоди, особливо під час війни. Важливо мати позицію і підкреслювати її, в першу чергу, своїми діями. А лише потім, коли і якщо доречно, робити комунікацію. Зараз ми готові сказати українцям: «Наша Ряба» завжди поруч, заради майбутнього.
Олексій Безуглий
директор департаменту CLC МХП

«Наша Ряба» допомагає українцям з перших днів війни. Близько 13 тисяч тонн курятини безкоштовно отримали люди з різних куточків країни, які найбільше цього потребують. У березні бренд передав усю партію дитячого харчування КОКО від «Наша Ряба» дітям, які опинилися у складних обставинах. Його отримали понад 4,5 тисячі малюків віком від 6 місяців до 1,5 року. Також команда «Нашої Ряби» ініціювала благодійний проєкт Пакунок «Ма!Ля!», який обʼєднав українські бренди заради допомоги маленьким українцям.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Новина за темою
Олексій Безуглий, МХП: нова філософія маркетингу, комунікації під час війни й актуальні проєкти

Розкажіть друзям про новину