«Плекаємо ваше майбутнє»: ЗОВА запустила комунікаційну підтримку програм для жителів Запорізької області
17 Чер 2024, 15:55

«Плекаємо ваше майбутнє»: ЗОВА запустила комунікаційну підтримку програм для жителів Запорізької області

У часи війни в Україні Запорізька область опинилась у зоні підвищеної небезпеки через близькість до лінії фронту й часткову окупацію. Це створює для регіону низку серйозних викликів, пов’язаних з питаннями безпеки, гуманітарної ситуації та психологічного стану. 

Щоб зменшити вплив цих викликів, Запорізька обласна військова адміністрація (ЗОВА) разом з районними військовими адміністраціями і територіальними громадами надає жителям регіону та вимушеним переселенцям соціальні, адміністративні й інформаційні послуги. 

Мета PLEON Talan полягала в тому, щоб якомога більше людей у Запорізькій області дізналися про доступні їм послуги та могли ними скористатись. Для цього розгорнули багатоканальну інформаційну кампанію.

Завдання

Щоб підвищити обізнаність про послуги, які ЗОВА разом з іншими місцевими адміністраціями надає за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), інформаційна кампанія мала розповісти про три напрями:

  • тренінги для працівників органів місцевого самоврядування; 
  • роботу пріоритетних структурних підрозділів Мелітопольської громади; 
  • спектр послуг, що їх пропонують інформаційно-ресурсні центри Запорізької обласної військової адміністрації.

Рішення

Щоб розповсюдити інформацію, команда PLEON Talan обрала перевірені канали, які зарекомендували себе як ефективні під час минулих кампаній у регіоні, як-от: 

  • Facebook-сторінка та YouTube-канал  «Підтримка Запоріжжя»;
  • сайт, Facebook-сторінка, Telegram-канал місцевого інтернет-видання Inform.zp.ua;
  • сайт, Facebook-сторінка, Telegram-канал місцевого інтернет-видання «061.ua»;
  • місцевий Telegram-канал «Запоріжжя.Info»;
  • місцевий телеканал TV5 з онлайн-трансляцією на YouTube. 

Інструментами комунікування з аудиторією в цих каналах стали:

  1. Відеоінтерв’ю про тренінг із просторового планування, картографування та стратегії відновлення з Іваном Федоровим, головою Запорізької обласної військової адміністрації, та представниками переміщених районних військових адміністрацій і територіальних громад. 

Це інтервʼю допомогло жителям громади усвідомити, що після деокупації їм буде до кого звернутися по кваліфіковану допомогу й не доведеться, відчуваючи стрес, самим складати алгоритм відновлення побуту. Адже після навчання представники громад мають чітко розуміти потреби людей, які постраждали від війни, і мати план дій з відновлення життєздатності та відбудови своїх міст і сіл у перші ж години після звільнення територій. 

  1. Відеоінтерв’ю про роботу пріоритетних структурних підрозділів Мелітопольської громади з головою Запорізької обласної військової адміністрації, представником Мелітопольської міської ради та переселенцями.

Відеоролик мав на меті продемонструвати на прикладі Мелітопольської громади, яка була релокована до Запоріжжя, турботу місцевої влади про населення та прагнення забезпечити комфорт для вимушено переміщених земляків. 

Протягом останніх двох років понад 20 тисяч жителів Мелітополя скористалися послугами відновлених структурних підрозділів міської ради. Техніка, яку громада отримала від партнерів, забезпечила надання важливих соціальних, адміністративних, освітніх і медичних послуг мелітопольцям, змушеним полишити свої домівки через повномасштабне вторгнення. Крім того, міська рада створила Центр захисту і підтримки дітей та сімей.

  1. Плакати та листівки про спектр послуг, що їх надають інформаційно-ресурсні центри ЗОВА.

250 плакатів і 1750 листівок розповсюджували в районних адміністраціях, ЦНАПах, управліннях соціального захисту населення та по місту.

Де отримати юридичну консультацію, освітні послуги, медичну допомогу та навіть розважити дітей — завдяки листівкам люди отримали інформацію про найважливіші з доступних послуг.

Також плакати розмістили на Facebook-сторінці «Підтримка Запоріжжя».

Результати

Кампанія охопила понад 1 700 000 жителів Запорізької області. Та, крім кількісних показників, головним результатом стали якісні — теплі відгуки людей у центрах допомоги. Деякі з оцінок вдалося зафіксувати на відео.

Розкажіть друзям про новину