З нагоди святкування 56-го дня народження Памели Андерсон, яке було 1 липня, Playboy закликав своїх креаторів контенту відтворити найбільш знакові моменти з життя акторки у конкурсі.
За словами бренду, кожен з конкурсантів походить з Centerfold, діджитал платформи Playboy для дорослих, яка була запущена у вересні 2022 року, і серед її креаторів називають модель та світську левицю Джордін Вудс, актрису Кейлі Торн та поп-зірку Cardi B. На відміну від інших подібних платформ, таких як OnlyFans, Centerfold забороняє обмін контентом на своїй платформі.
Починаючи з 1 липня, креатори Playboy публікуватимуть у своїх Instagram фотографії, на яких вони зображені в образі Андерсон з її першої фотосесії в якості Playmate у 1990 році. Після цієї першої зйомки Андерсон позувала для обкладинок Playboy 14 разів — більше, ніж будь-хто інший в історії журналу.
Кожен з учасників має підписати свою фотографію з поясненням, чому Андерсон надихає його. Шість переможців конкурсу будуть оголошені 11 липня.
Кампанія, повністю створена власною командою Playboy, є частиною нещодавньої трансформації бренду та зміни аудиторії, що включає в себе перехід на діджитал контент та більш інклюзивний пул талантів.
У березні 2020 року Playboy припинив випуск усіх друкованих версій свого журналу, майже через 70 років після його дебюту. У липні 2022 року Лорен П’єтра, віцепрезидентка Playboy з креатор та інфлюенсер-маркетингу, розповіла, що покоління Z тяжіє до оновленого бренду Playboy через його просування «соціальних питань, пов’язаних з особистими свободами та інклюзією».