Підсумки теледивлення вересня: які канали українці дивились найбільше
20 Жов 2022, 17:11

Підсумки теледивлення вересня: які канали українці дивились найбільше

Триває восьмий місяць війни і вже восени можна говорити про такий феномен, як часткове відновлення контентних сіток телеканалів у нинішньому ТВ-сезоні. Так, у вересні-жовтні на глядачів українських телеканалів, які не мовлять в марафоні «Єдині новини», чекало багато премʼєр як інфотейнмент-проєктів, так і різножанрових серіалів та фільмів. 

Попри відсутність репрезентативних даних панелі Nielsen, що до війни займалася телевимірюванням, нині ринок орієнтується на дані переглядів від ОТТ-платформ. Зокрема, платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, що надає релевантну інформацію для формування ТВ-рейтингів незалежного агентства BIG DATA UA. До слова, BIG DATA UA займалася альтернативними вимірюваннями теледивлення ще до війни, паралельно із Nielsen. Відповідно, в нинішніх реаліях — це єдиний можливий спосіб отримати надійні та валідні дані щодо теледивлення та запитів аудиторії.

Про телевимірювання від Київстар ТБ

Дані Київстар ТБ відображають зацікавленість аудиторії тим чи іншим контентом і формуються на основі перегляду тих чи інших телеканалів усіма абонентами платформи, тобто є репрезентативними для всієї платформи. Такі дані валідні та надійні за визначенням, оскільки охоплюють усіх без виключення абонентів ОТТ-платформи, а не їх невелику частину.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Звісно, телевізійна панель повинна відображати дані телеперегляду всього населення з різними типами прийому, не лише IPTV/ОТТ, проте нині і до повноцінного відновлення телевізійної панелі це неможливо. До того ж, згідно з результатами установчого дослідження у 2021 році, до війни покриття IPTV/ОТТ становило 20% домогосподарств. Відповідно, послугами цього типу прийому користується платоспроможне населення, що регулярно сплачує за ТВ-послуги.

ТОП-20 телеканалів у вересні

Разом з Київстар ТБ аналізуємо, які телеканали у вересні користувалися найбільшим попитом серед українців.

Так, згідно даних платформи, очолює ТОП флагманський телеканал групи 1+1 media, що транслює марафон «Єдині новини», — 1+1 — з 11,1% частки телеперегляду. Далі йде Новий телеканал зі StarLightMedia з 10,2%, 2+2 з 6,5%, СТБ з 5,7%, а замикає пʼятірку лідерів – телеканал ТЕТ з 5,1%. Серед телеканалів Inter Media Group до ТОП-20 увійшов лише НТН, що посів 15 сходинку та зібрав аудиторію 1,7%. Флагманський телеканал холдингу — «Інтер» — згідно з даними Київстар ТБ зібрав усього 0,9% частки у вересні та не потрапив до 20-ки телеканалів-лідерів. 

Найбільше телеканалів, які потрапили у вересневий рейтинг, входять до складу групи 1+1 media — 1+1, 2+2, ТЕТ, Бігуді, ПЛЮСПЛЮС, Paramount Comedy та Квартал ТБ.

Водночас, у ТОП-20 телеканалів, що користувалися найбільшою увагою глядачів у вересні, потрапили канали з групи TV 1000 — TV 1000 Action з 3,8% та сьомою сходинкою в загальному рейтингу, та TV 1000 World Kino з часткою 2% та 11 місцем в ТОП. Характерною відмінністю цих телеканалів від усіх інших у ТОП-20 є те, що вони не адаптовані під запит українського глядача і мовлять російською. 

Визначальним є те, що інші новинні телеканали, яких на ринку стало значно менше після закриття «Медіа Групи Україна» та телеканалів 112, ZIK і NewsOne, збирають мізерну аудиторію у порівнянні з телемарафоном, який суттєво випереджає всіх інших мовників. Так, до прикладу, 24 телеканал у вересні зібрав частку 1,6%, «Прямий» — 0,8%, «Еспресо» — 0,7%, а 5 канал — усього 0,3%. 

Розкажіть друзям про новину