Підсумки дослідження ринку медійної інтернет-реклами за 2022 рік
13 Бер 2023, 15:08

Підсумки дослідження ринку медійної інтернет-реклами за 2022 рік

Обсяг медійної інтернет-реклами в 2022 році склав 5,46 млрд грн. У порівнянні з 2021 роком падіння у гривнях склало 39,3% і 48,8% в доларах США (якщо використовувати середній за період 2022 р. офіційний курс гривні до USD за даними НБУ 32,34 UAH/USD, див.тут).

Відсоток прямих продаж склав 54,63% — цифра приблизно відповідає даним за попередні роки.

Визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Банерна реклама 43,4%
In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause)35,1%
In-page video (content-roll)10,6%
Інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви)7,6%
Спонсорство3,3%

У порівнянні з попередніми періодами зросла частка банерної реклами і зменшилась частка In-stream video.

Окремо виділені частки сегментів мобільної медійної інтернет-реклами (орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв). Частка мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала 69,9%, доля її сегментів в загальному обороті така: 

Банерна реклама 32,1%
In-stream video 23,3%
In-page video 7,8%
Інші нестандартні рішення 4,8%
Спонсорство2,0%

Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic, вона склала для агентств 48,9%, для  видавців — 25,0%. Це менше, ніж у попередні періоди, особливо для видавців.

Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 40,9%, що приблизно відповідає даним попередніх періодів.

Подяки: ІнАУ виражає вдячність представникам агентств інтернет-реклами і видавців, які взяли участь в дослідженні: razom communications, iplace, Havas Digital, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, AdWork, MediaHead, Media First Ukraine, NEOS Digital, Netpeak, TWIGA Digital, Edipresse Media, Люкс (24 канал), Ukr.net, Treeum, Go2Net, UAMobile, MGID, VPoint, Liga, Adlove, Online.ua, Новое время, RST, Обозреватель.

Посилання на дані попередніх досліджень (для порівняння результатів):

  • дані за 2020 рік тут
  • дані за 2021 рік тут.

Методика досліджень (на прикладі 2020 року) тут.

Розкажіть друзям про новину