Переможці Суперкубку знову відчули перемогу з пакетами конфеті у ролику Frito-Lay
09 Січ 2024, 11:04

Переможці Суперкубку знову відчули перемогу з пакетами конфеті у ролику Frito-Lay

Ікони НФЛ та переможці Суперкубка Роб «Гронк» Гронковскі, Маршон Лінч та Трой Поламалу знялися у новій рекламній кампанії бренду снеків Frito-Lay, яка триватиме протягом усього постсезону ліги та аж до неділі Суперкубка 11 лютого.

У ролику вболівальники і спортсмени насолоджуються закусками Frito-Lay — у своїх машинах, вдома чи в торгових автоматах, і відчувають вибухове відчуття свята і перемоги, коли з кожної пачки снеків вибухає святкове конфеті.

«Lay’s на смак як виграти Суперкубок, брате» — сказав Лінч у рекламі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Понад 90% футбольних фанатів насолоджуються закусками та напоями в день матчу, коли вони вболівають за перемогу своєї команди, — сказала Тіна Махал, старший віце-президент з маркетингу Frito-Lay North America. — У цьому новому рекламному ролику ми хотіли використати силу наших культових брендів, щоб поширити святкування перемоги на глядачів і донести до них конфетті».

Рекламний ролик під влучною назвою «Taste the Victory» є першою частиною кампанії бренду, присвяченої сезону плей-офф НФЛ, «Taste of Super Bowl».

Ролик з’явиться на ТБ лише 13 січня з початком Super Wild Card Weekend, коли він дебютує на телеканалі FOX. Багатоканальна кампанія триватиме до Суперкубка LVIII, що відбудеться 11 лютого.

Але нова кампанія — це лише частина післясезонних планів бренду NFL вартістю 23 мільярди доларів. Окрім ініціативи «Taste of Super Bowl», Frito-Lay організовує захоплюючу фан-зону Frito-Lay Chip Strip у Лас-Вегасі, штат Невада, де буде проходити Суперкубок LVIII.

Відкрита щодня з 8 лютого до ігрового дня 11 лютого у знаменитому готелі New York-New York у Вегасі, вона включатиме гру «Snackpot», романтичну каплицю Cheetos та інше.

Крім того, щоб відсвяткувати сезон, бренд також випустив низку лімітованих продуктів під брендом «Taste of Super Bowl», які можна придбати в магазинах по всій території США.

PepsiCo, материнська компанія Frito-Lay, є спонсором NFL з 2002 року.

Розкажіть друзям про новину