PepsiCo випустила дизайни закусок в стилі серіалу «Дивні дива»
07 Чер 2022, 13:16

PepsiCo випустила дизайни закусок в стилі серіалу «Дивні дива»

Новий сезон «Дивних див» захопив світ. Серіал наповнений іконографією 80-х і здається, що бренди повертаються до ретро, ​​щоб відсвяткувати випуск нового сезону.

PepsiCo випустила кілька моторошних упаковок на тему «Дивних див» для Cheetos, Ruffles, Sabritas та Doritoes. Дизайн є абсолютно ретровим.

Дизайнер PepsiCo Мауро Порчіні поділився новими образами у своєму Instagram з підписом: «Ви колись задавалися питанням, як ваші улюблені закуски будуть виглядати в реальності «Догори дригом»? Ми працювали з «Дивними дивами» від Netflix, щоб уявити цей світ…».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У ретро-дизайні представлені всі чотири монстри із серіалу: Демогоргон, Проникач свідомості, Монстр-павук і, звичайно ж, Векна), а також основні будівлі кожної серії. PepsiCo також випустила колекцію товарів з блискучим дизайном в стилі серіалу.

Ці дизайни з лімітованим тиражем потрапляють лише до Латинської Америки, тому США та Великобританія це пропустять.

Розкажіть друзям про новину