Новий сезон «Дивних див» захопив світ. Серіал наповнений іконографією 80-х і здається, що бренди повертаються до ретро, щоб відсвяткувати випуск нового сезону.
PepsiCo випустила кілька моторошних упаковок на тему «Дивних див» для Cheetos, Ruffles, Sabritas та Doritoes. Дизайн є абсолютно ретровим.
Дизайнер PepsiCo Мауро Порчіні поділився новими образами у своєму Instagram з підписом: «Ви колись задавалися питанням, як ваші улюблені закуски будуть виглядати в реальності «Догори дригом»? Ми працювали з «Дивними дивами» від Netflix, щоб уявити цей світ…».
У ретро-дизайні представлені всі чотири монстри із серіалу: Демогоргон, Проникач свідомості, Монстр-павук і, звичайно ж, Векна), а також основні будівлі кожної серії. PepsiCo також випустила колекцію товарів з блискучим дизайном в стилі серіалу.

Ці дизайни з лімітованим тиражем потрапляють лише до Латинської Америки, тому США та Великобританія це пропустять.