Oreo, 111-річний бренд печива, що належить компанії Modelez, який відомий тим, що є «улюбленим печивом молока», представив новий інтерактивний комерційний досвід, щоб довести саме це.
Нова кампанія під назвою «Oreo Codes» використовує спеціальні пропозиції для печива Oreo, які розумно заховані у всіх на виду на кожній упаковці молока. Розроблена у партнерстві з креативним комерційним агентством VMLY&R Commerce, ця ініціатива дозволяє споживачам просто відсканувати штрих-код на упаковці молока в продуктовому магазині чи вдома, щоб отримати спеціальну знижку.
«У Mondelez International наша команда завжди шукає нові шляхи для інновацій та створює більше можливостей для залучення наших брендів до наших покупців», — сказав Стів Макгоуен, керівник відділу маркетингу для покупців та стратегічних партнерств Mondelez International. «Oreo Codes — це не лише розумний і водночас грайливий інструмент для стимулювання покупок, але й демонстрація важливості подальшого просування більшої взаємодії з нашими покупцями шляхом використання нових можливостей і переосмислення того, що наші покупці думають і відчувають про наші улюблені бренди у цього стратегічного клієнта».
Хоча бренд Oreo має надзвичайно високий рівень впізнаваності на американському ринку, Mondelez шукає інноваційні способи «заохочення додаткових покупок, залишаючись вірним своїй грайливій стороні», як йдеться у заяві бренду.
Ця кампанія є останньою у зростаючій кількості інтеграцій брендів споживчих товарів з новими технологіями. Вона також повторює зростаючу популярність маркетингу та комерції на основі QR-кодів.
«Ця ідея поєднує технології та креативність таким чином, що сприяє незабутньому залученню споживачів до улюбленого бренду Oreo», — сказав Мануель Борде, головний креативний директор VMLY&R Commerce. «Саме завдяки таким сміливим маркетологам, як Mondelez, креативна комерція стала заразливою для галузі, створюючи новий тип енергії навколо конверсії, що обіцяє як вплив на бренд, так і продажі».
Oreo Codes має на меті ще більше зміцнити асоціацію бренду з молоком серед споживачів.
«Будучи улюбленим молочним печивом, ми завжди шукаємо нові способи стимулювання купівлі та споживання печива Oreo, — говорить Нік Ено, директор з маркетингу Oreo в Mondelez International. «Oreo Codes — це чудове вираження грайливості, притаманної бренду Oreo, та чудова можливість знайти нові способи взаємодії з нашою аудиторією. Ми постійно прагнемо до передових інновацій, які допоможуть донести бренд Oreo до більшої кількості споживачів у нові спільні моменти, і Oreo Codes зробить це саме так».
Регіональна пропозиція, яка стартувала в понеділок, доступна у 180 магазинах Jewel-Osco, що належать компанії Albertsons, у Чикаго, Індіані та Айові.
Для подальшого просування активації компанія Mondelez залучила кількох інфлюенсерів, які продемонструють користувачам соціальних мереж, як сканувати упаковку молока, щоб отримати спеціальну пропозицію.