19 Кві 2023, 18:32

Oreo розмістив на пакуванні молока штрих-коди

Oreo, 111-річний бренд печива, що належить компанії Modelez, який відомий тим, що є «улюбленим печивом молока», представив новий інтерактивний комерційний досвід, щоб довести саме це.

Нова кампанія під назвою «Oreo Codes» використовує спеціальні пропозиції для печива Oreo, які розумно заховані у всіх на виду на кожній упаковці молока. Розроблена у партнерстві з креативним комерційним агентством VMLY&R Commerce, ця ініціатива дозволяє споживачам просто відсканувати штрих-код на упаковці молока в продуктовому магазині чи вдома, щоб отримати спеціальну знижку.

«У Mondelez International наша команда завжди шукає нові шляхи для інновацій та створює більше можливостей для залучення наших брендів до наших покупців», — сказав Стів Макгоуен, керівник відділу маркетингу для покупців та стратегічних партнерств Mondelez International. «Oreo Codes — це не лише розумний і водночас грайливий інструмент для стимулювання покупок, але й демонстрація важливості подальшого просування більшої взаємодії з нашими покупцями шляхом використання нових можливостей і переосмислення того, що наші покупці думають і відчувають про наші улюблені бренди у цього стратегічного клієнта».

Хоча бренд Oreo має надзвичайно високий рівень впізнаваності на американському ринку, Mondelez шукає інноваційні способи «заохочення додаткових покупок, залишаючись вірним своїй грайливій стороні», як йдеться у заяві бренду.

Ця кампанія є останньою у зростаючій кількості інтеграцій брендів споживчих товарів з новими технологіями. Вона також повторює зростаючу популярність маркетингу та комерції на основі QR-кодів.

«Ця ідея поєднує технології та креативність таким чином, що сприяє незабутньому залученню споживачів до улюбленого бренду Oreo», — сказав Мануель Борде, головний креативний директор VMLY&R Commerce. «Саме завдяки таким сміливим маркетологам, як Mondelez, креативна комерція стала заразливою для галузі, створюючи новий тип енергії навколо конверсії, що обіцяє як вплив на бренд, так і продажі».

Oreo Codes має на меті ще більше зміцнити асоціацію бренду з молоком серед споживачів.

«Будучи улюбленим молочним печивом, ми завжди шукаємо нові способи стимулювання купівлі та споживання печива Oreo, — говорить Нік Ено, директор з маркетингу Oreo в Mondelez International. «Oreo Codes — це чудове вираження грайливості, притаманної бренду Oreo, та чудова можливість знайти нові способи взаємодії з нашою аудиторією. Ми постійно прагнемо до передових інновацій, які допоможуть донести бренд Oreo до більшої кількості споживачів у нові спільні моменти, і Oreo Codes зробить це саме так».

Регіональна пропозиція, яка стартувала в понеділок, доступна у 180 магазинах Jewel-Osco, що належать компанії Albertsons, у Чикаго, Індіані та Айові.

Для подальшого просування активації компанія Mondelez залучила кількох інфлюенсерів, які продемонструють користувачам соціальних мереж, як сканувати упаковку молока, щоб отримати спеціальну пропозицію.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео