23 Сер 2022, 12:47

Oreo оновив дизайн упаковки, щоб допомогти бездомним тваринам знайти дім

Деякі власники домашніх тварин люблять називати своїх пухнастих друзів на честь їжі, а інколи на честь Oreo. Насправді, ім’я «Oreo» є шостим за популярністю варіантом для чорно-білих вихованців.

У той час як бренд, який створив смачне частування, був радий дізнатися про цю статистику, його радість незабаром вщухла, коли він дізнався, що в Дубаї все більше відмовляються від Орео.

Тому на честь Міжнародного дня бездомних тварин компанія вирішила допомогти своїм тезкам (а також тваринам з іншим ім’ям) в Об’єднаних Арабських Еміратах знайти новий будинок.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Компанія є частиною співпраці з агентством Saatchi & Saatchi, притулком для тварин K9 Friends та організацією Yanni Animal Welfare, з єдиною метою – прибрати з вулиць якнайбільше покинутих домашніх тварин і знайти їм люблячі сім’ї.

«Коли ми зрозуміли, що так багато тварин носять імена Орео, ми зрозуміли, що маємо знайти спосіб віддячити їм. Для нас було честю співпрацювати з двома найбільшими рятувальними компаніями в регіоні, і нам не терпиться допомогти деяким тваринам знайти вічний дім, на який вони заслуговують», — пояснює Ілона Морозова, менеджер з маркетингу Biscuits в Mondelez International, MENA.

На жаль, здається, що багато людей звернулися до цих милих тварин за втіхою та спілкуванням під час пандемії тільки для того, щоб зректися їх, як тільки світ повернувся до нормального життя.

На додаток до існуючого брендингу закусок «Stay Playful», нова ініціатива передбачає переосмислення упаковки з написом «Bring home playful. Bring home Oreo”, щоб відповідати темі. Замість безпомилково відомої синьої упаковки партії цієї кампанії матимуть монохромні форми, що нагадують будки для тварин.

Покупці можуть придбати лімітовану серію через фірмовий магазин InstaShop і відсканувати QR-код на упаковці, щоб відвідати сайт, де багато бездомних тварин шукають господарів, які подарують їм те життя, на яке вони заслуговують.

«У нас так багато чудових собак, яких можна врятувати, і ми завжди шукаємо нові способи зв’язатися із потенційними власниками. Було дивовижно співпрацювати з Oreo, щоб допомогти тваринам знайти будинок для життя», — сказала Соланж Борнанд, менеджер K9 Friends.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео