Опитування: Маркетинг – 2023
24 Жов 2022, 11:56

Опитування: Маркетинг – 2023

Команда MMR спільно з експертами галузі розпочинає підготовку до спецпроєкту «Маркетинг – 2023», результатом якого стане комплексний погляд на те, як змінюється галузь.

2022 рік докорінно змінив не лише наше життя, але й бізнес-процеси та підходи до маркетингу. Інструменти, якими ми користувалися до 24 лютого, трансформувалися чи є неефективними. «Маркетинг – 2023» розкаже про тренди, на які варто спиратися у планування активацій, про ефективні рішення та інструменти, вдалі кейси. Експерти з різних галузей дадуть свою оцінку та прогнози на майбутній рік.

Важливою складовою спецпроєкту є опитування всіх, хто дотичний до галузі маркетингу. Просимо вас приділити декілька хвилин часу та дати своє бачення функціонування системи маркетингових комунікацій у 2023 році. Опитування триватиме до 7 листопада включно.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

MMR дякує за підтримку проєкту Генеральному партнеру digital-агентству Ланет CLICK. Серед усіх учасників опитування буде розіграно сертифікат на послуги у розмірі 5000 грн, який дасть знижку до 50% загальної вартості робіт. Використати сертифікат можна на всі послуги агентства.

Розкажіть друзям про новину